  • Data: 2012-11-09 00:41:53
    Temat: Re: Czynności serwisowe - Citroen C4
    Od: PB <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 08 Nov 2012 13:36:59 +0100, na pl.misc.samochody, Tomasz
    Gorbaczuk napisał(a):

    > Zawsze jadę na przeglądy gwarancyjne do ASO Citroena ze swoimi materiałami
    > i dodatkowym zastrzeżeniem, że jak coś wynajdą dodatkowo - mają nie
    > wymieniać, aż SAM nie dowiozę danej części. Materiały kupuję takie jak
    > zaleca producent (Purflux, Total itp)
    > Za przegląd C4GP płaciłem 180 PLN brutto (Oddysej - Wawa)

    Ja tam uparcie ignoruję istnienie ASO. Serwisuje się w swoim ulubionym
    zakładzie i nie narzekam. Uprzedzając pytania - tak, auta z gwarancją
    również;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA