  • 21. Data: 2013-03-08 08:46:23
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    uciu nabazgrał(a):

    > do dupy mi sie przykleja pisząc z firmowego kompa - nie moge tego
    > wyłączyć, nie mam uprawnien administratora... sorry ale czytając ten
    > PROBLEM nie wytrzymałem i musiałem coś napisać:)
    > uciu

    Spoko, niektórzy po prostu mają tak przez olewkę :)
    Ja też mam to gówno w firmie ale na szczęście wyłączyli ogonek.

  • 22. Data: 2013-03-08 08:48:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

    > Chuchąć i wytrzeć o dżinsy.

    Wystarczy wytrzeć o spodnie, bluzę czy cokolwiek ma się na sobie :)

  • 23. Data: 2013-03-08 10:16:43
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Jasne... Biednyś, niezrozumiany... bidulek.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem o kawałku irchy i pomyśl, czy mnie to
    dziwi, czy stwierdziłem fakt.

    > O ile nie jesteś kosmitą z innej planety to masz ręce wymazane tłuszczem
    > jak każdy z nas

    Masz problem z wydolnością? Pocisz się? Często denerwujesz? Plamy wątrobowe
    i wszelkie inne dolegliwości to skutek działania azbestu?
    Ja nie mam rąk w tłuszczu. Myję je wtedy, gdy mam ochotę czuć, że są czyste.
    Czy u was higiena jest zakazana?

    > Twoja skóra nieustannie produkuje pot i łój

    Widocznie nie w takich ilościach jak Twoja. Ale to chyba nie moja wina.

    > Próbujesz ubliżyć rozmówcy aby tym zamaskować swój brak wiedzy na
    > temat fizjologii człowieka?

    Niestety jest mi obca fizjologia kogoś, kto usilnie próbuje wmówić, że
    tłuste i brudne ręce to normalne zjawisko.

  • 24. Data: 2013-03-08 14:22:16
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 13:56, J.F pisze:
    > Kiedys zalalem siemensa C35 etanolem i ze zdziwieniem stwierdzilem ze
    > zewnetrzna szybka oslonowa w telefonie zmatowiala.

    musieli ja zrobic z polistyrenu. Az tak oszczedzali?

    --
    the_foe

  • 25. Data: 2013-03-08 16:46:20
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-07 11:01, jureq pisze:

    > Tym co ekrany LCD.

    Ja tam się nie znam bo mam jakieś stary dotykowiec (chyba satio) :-)
    i nie widzę potrzeby go czymś myć. Jak widzę za dużo odcisków palców to
    czymkolwiek przecieram i jest ok. Poprzedni właściciel pieczołowicie
    nosił folię na ekranie. Po zdjęciu miałem trochę obawy bo to przecież
    nie jakieś nowoczesne "glassy" :-) Nic się nie dzieje. Normalne
    użytkowanie nie w warsztacie samochodowym :-)

  • 26. Data: 2013-03-09 01:41:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    > Ostatnio w swoje ręce wziąl mój telefon pan od remontu, Musiałam potem
    > telefon przetrzeć wacikiem ze spirytusem, bo ja nawet do myszki przy
    > komputere nie dotknę jak mam nieumyte ręce. Często ostatnio przy
    > komputerze coś jem, więc musi być sterylnie. Codziennie jak fachowiec od
    > remontu wychodził to dezynfkowałam klamki i kontakty, dopiero potem brałam
    > się za robienie jakiegoś obiadu.

    A rozmawiałaś już o tym ze swoim lekarzem rodzinnym?
    Może jest na to Twoje schorzenie jakieś lekarstwo? ;-)

  • 27. Data: 2013-03-09 01:42:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > JoteR nabazgrał(a):

    > Wystarczy wytrzeć o spodnie, bluzę czy cokolwiek ma się na sobie :)

    Dokładnie tak.
    Czasem jednak jest np. plamka z kalafonii bo się leżało
    koło lutownicy i prysło - wtedy bez alkoholu ani rusz :-)

  • 28. Data: 2013-03-10 00:20:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Mar 2013 18:28:53 -0600, Pszemol napisał(a):

    > No niestety tak często bywa że tworzywa sztuczne używane przy
    > ekranach tego typu nie są odporne na rozpuszczalniki tak jak jest
    > odporne szkło...

    Ale akurat etanol z reguly malo agresywny jest. A tu taka niespodzianka.

    > Dlatego warto mieć w telefonie szybkę szklaną

    Do pierwszego upadku :-)

    > a nie plastikową i nie dawać na nią żadnych idiotycznych "folijek".

    Ale folijke zmatowiona mozna zdjac i nakleic nowa :-P

    > Przeczytaj jeszcze raz, tym razem uważnie, co pisałem o ekranach
    > plastikowych i rozpuszczalnikach a co pisałem o Gorilla glass
    > w iPhone 4/5 czy Nexus 7...

    Ale okulary teraz czesto plastikowe. I izopropanol im nie szkodzi, i etanol
    tez nie, i wiele innych plynow organicznych tez nie.
    Choc przyznaje ze szklo bardziej odporne.

    J.

  • 29. Data: 2013-03-10 00:31:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale akurat etanol z reguly malo agresywny jest. A tu taka niespodzianka.

    > Do pierwszego upadku :-)

    A Ty dalej swoje? Mimo tylu wcześniejszych dyskusji straszysz chochołem?

    > Ale folijke zmatowiona mozna zdjac i nakleic nowa :-P

    Tak samo jak folijkę można zdjąć z 10 letniej kanapy...
    Tylko że 10 lat siedzi się na folijce a nie na kanapie :-P

    > Ale okulary teraz czesto plastikowe.

    Masz okulary z ekranem dotykowym??? O, to coś ciekawego... :-))

    > I izopropanol im nie szkodzi, i etanol
    > tez nie, i wiele innych plynow organicznych tez nie.
    > Choc przyznaje ze szklo bardziej odporne.

    No właśnie.

  • 30. Data: 2013-03-10 09:47:16
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-09 01:41, Pszemol pisze:
    > "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    >
    > A rozmawiałaś już o tym ze swoim lekarzem rodzinnym?
    > Może jest na to Twoje schorzenie jakieś lekarstwo? ;-)
    Nie słyszałeś o najnowszej modzie nazywanej potocznie w kraju dietą
    tasiemcową? Częste mycie rąk to właśnie objaw zdrowego rozsądku, a nie
    jakichś fobii.