  • 1. Data: 2013-03-07 12:03:59
    Temat: Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
    Od: "Radwel" <J...@w...pl>

    Szukam jakiegos taniego rozwiazania.
    Nie potrzebuje telefonu komorkowego.
    W abo orange za 24,90 / mies. (z open orange - bo bez tego czyli zwykly abo
    39,90 pln) mam 160 minut rozmow (4 mies nielim. w orange mobilnym) i umowa
    rok.
    Net 3 zlote za 100 mb.
    Nie wiem czy w tej cenie jest pakiet sms. Moze ktos wie.

    Za 34 pln (w open orange) mam 0,5gb danych i 200 minut rozmow w pakiecie (4
    mies. do Orange bez limitu)

    A moze za kwote 25/39 pln pln jest lepsza alternatywa?
    Moze lepiej kupic jakiego prepaida i tam wyjdzie taniej dzwonienie,
    odbieranie i net (glownie maile, troche stron www ale nie filmy czy gry).

  • 2. Data: 2013-03-07 13:59:28
    Temat: Re: Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail J...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Moze lepiej kupic jakiego prepaida i tam wyjdzie taniej dzwonienie,
    > odbieranie i net (glownie maile, troche stron www ale nie filmy czy

    Pisałem bodaj wczoraj.
    15,38 w play.
    umowa 12 miesiecy
    250 minut
    stacjonarne i play - darmowe bez limitu

    Jeżeli chcesz do tego inet to pewnie bedzie trzbea doplacic jakies 10zł
    miesiecznie za 1gb (ale to juz strzelam)

    To jest oferta firmowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 3. Data: 2013-03-07 14:34:29
    Od: "Radwel" <J...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli chcesz do tego inet to pewnie bedzie trzbea doplacic jakies 10zł
    > miesiecznie za 1gb (ale to juz strzelam)

    tylko jesli to play to nie bedzie tak, ze ludzie beda dzwonic "szczurkiem"
    abym oddzwonil?
    Kiedys ludzie bali sie bo dzwoniac na play mieli drosze polaczenia.

  • 4. Data: 2013-03-07 15:35:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Radwel" <J...@w...pl> wrote:

    > A moze za kwote 25/39 pln pln jest lepsza alternatywa?
    > Moze lepiej kupic jakiego prepaida i tam wyjdzie taniej dzwonienie,
    > odbieranie i net (glownie maile, troche stron www ale nie filmy czy gry).

    Aktualnie szukaj w ofertach No-SIM Playa i Plusa

  • 5. Data: 2013-03-07 17:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > "szczurkiem" abym oddzwonil?
    > Kiedys ludzie bali sie bo dzwoniac na play mieli drosze polaczenia.

    Nie spotkałem się z taką egzotyką, więc trudno mi się wypowiadać.
    Ale jak się boisz takich grosików to:
    - kup starter w jakimś plusie
    - przenieśnumer do play

    Wtedy nikt nie będzie wiedział, że dzowni do play. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 6. Data: 2013-03-07 19:23:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-07 13:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail J...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    No to super. Ja za stacjonarne muszę dopłacać co m-c 10 zl, ale i tak
    wielka oszczędność jest, bo jak ktoś ma stacjonarny to dzwonię na
    stacjonarny.

    > Jeżeli chcesz do tego inet to pewnie bedzie trzbea doplacic jakies 10zł
    > miesiecznie za 1gb (ale to juz strzelam)

    7 zł

    > To jest oferta firmowa.

    Ja mam ofertę niefirmową.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-03-07 22:59:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Mar 2013 12:03:59 +0100, Radwel napisał(a):
> [...]
    > Moze lepiej kupic jakiego prepaida i tam wyjdzie taniej dzwonienie,
    > odbieranie i net (glownie maile, troche stron www ale nie filmy czy gry).

    Ostatnio dzwonili z t-mobile. Za 25zl cos 170 minut plus net plus ...
    telefon. Kiepski, ale jednak smartfon.

    J.

  • 8. Data: 2013-03-08 03:48:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ostatnio dzwonili z t-mobile. Za 25zl cos 170 minut plus net plus ...
    > telefon. Kiepski, ale jednak smartfon.

    Fajne abonamenty w Polsce macie...
    170 minut na miesiąc to wypada jakieś niecałe 6 minut dziennie :)
    To się nagadasz... nie ma co.

  • 9. Data: 2013-03-08 07:53:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Fajne abonamenty w Polsce macie...
    > 170 minut na miesiąc to wypada jakieś niecałe 6 minut dziennie :)
    > To się nagadasz... nie ma co.

    Zdradzę ci tajemnicę, ale nie mów o tym swojemu operatorowi:
    u nas po wyczerpaniu puli minut w abonamencie nadal można rozmawiać.
    W Trzecim Świecie nie? Smutne.

    JoteR

  • 10. Data: 2013-03-08 08:44:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Fajne abonamenty w Polsce macie...
    > 170 minut na miesiąc to wypada jakieś niecałe 6 minut dziennie :)
    > To się nagadasz... nie ma co.

    To i tak nadmiar dla mnie :) ciekawe jaki ten pakiet danych ..