  • 1. Data: 2013-03-04 12:02:28
    Temat: Alcatel OT 993d
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Czy ktoś z Was używa takiego telefonu?

    http://www.komputronik.pl/product/167581/Telefony_i_
    GPS_/Telefony_i_Smartphone_/Alcatel_OT_993D_black.ht
    ml

    Jak on się sprawuje, i czy jest jakaś dwusimowa, zdolna obsłużyć AERO2
    alternatywa w jakości i cenie dla tego Alcatela?

  • 2. Data: 2013-03-05 10:39:08
    Temat: Re: Alcatel OT 993d
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2013-03-04 12:02, Trybun wrote:

> [...]
    >

    > Jak on się sprawuje, i czy jest jakaś dwusimowa, zdolna obsłużyć AERO2
    > alternatywa w jakości i cenie dla tego Alcatela?

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel
    -OT-993D.html

  • 3. Data: 2013-03-05 13:08:12
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-05 10:39, Uncle Pete pisze:

    GPS_/Telefony_i_Smartphone_/Alcatel_OT_993D_black.ht
    ml

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel
    -OT-993D.html

    Specyfikację to ja znam, bardziej mi chodziło o opinię posiadaczy tego
    telefonu,. Zresztą już jest po fakcie, nie doczekałem sie Lumii 620 w
    sprzedaży, więc zamówiłem tego Alcatela. Jutro już sam sprawdzę co on
    jest wart.

  • 4. Data: 2013-03-05 14:55:16
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > telefonu,. Zresztą już jest po fakcie, nie doczekałem sie Lumii 620 w
    > sprzedaży, więc zamówiłem tego Alcatela. Jutro już sam sprawdzę co on

    Nie chodziło o specyfikacje, tylko o to, byś przewinął do dołu strony i
    poczytał, co piszą użytkownicy. O Aero też swego czasu było. Chciałem
    kiedyś kupić ten telefon, ale po opiniach na tej stronie radykalnie mi
    się odechciało.

    Piotr

  • 5. Data: 2013-03-05 15:25:30
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-05 14:55, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > i poczytał, co piszą użytkownicy. O Aero też swego czasu było.
    > Chciałem kiedyś kupić ten telefon, ale po opiniach na tej stronie

    Oczywiście czytałem te recenzje. Jednak w moim przypadku kości zostały
    rzucone - już zamówiony w Komputroniku i jutro kurier ma dostarczyć. I
    może nie będzie aż tak źle, bo w recenzjach raczej przeważają pozytywne
    opinie.

    http://www.mgsm.pl/pl/aktualnosci/2439/Odpakowujemy-
    Alcatela-OT-993D.html

  • 6. Data: 2013-03-05 20:37:20
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >Czy ktoś z Was używa takiego telefonu?
    >http://www.komputronik.pl/product/167581/Telefony_i
    _GPS_/Telefony_i_Smartphone_/Alcatel_OT_993D_black.h
    tml

    Ja uzywam od ponad 4 miesiecy. Dluugo czekalem na dualsima z androidem i sie
    doczekalem ;)
    Zaczne od wad:
    1) Troche charczy glosniczek przy wysokim poziomie glosnosci, podejrzewam
    wade egzemplarza ale jakos nie moge sie zebrac zeby oddac go do serwisu.
    2) Bateria - trzeba codziennie ladowac (ale u mnie stale aktywne 2 karty
    SIM, wifi, czasami BT, + regularna synchronizacja 3 kont email, FB i kilku
    innych widgetow)
    3) Dolaczone sluchawki to jest jakis dramat, mozna od razu wyrzucic do kosza
    i kupic za 10 zl na allegro zestaw np. od HTC ktory przebija jakoscia muzyki
    jakies sto razy :))
    4) Potrafi zawiesic sie transmisja danych, pomaga tylko restart calego tel.
    5) Ma problemy z identyfikacja numerow polaczen przychodzacych z ksiazka
    telefoniczna - kwestia zakombinowania z wpisami +48 itp. - jedne musza miec,
    inne nie. Do dzis nie rozgryzlem o co mu chodzi ;)
    6) Obsluga dualsim wygodna, poza samym wlaczaniem/wylaczaniem poszczegolnych
    kart ktore jest ukryte gleboko w ustawieniach.
    7) Niezbyt ciekawy dialer wiec na dzien dobry instalujemy TouchPal Dialer ;)

    Poza tym jest do swietny kombajn multimedialny. Przegladanie www to
    przyjemnosc, wlacznie z wszelkimi uslugami dodanymi (jutuby, mapy, fejsubki
    itp.). Ma dosyc duzo preinstalowanych funkcji ktore np. w poprzednim
    telefonie (HTC) musialem instalowac samemu. Swoja droga instalowanie
    aplikacji nie sprawia zadnych problemow - jeszcze nie zdarzylo mi sie zeby
    jakas aplikacja nie dzialala, nigdy nie zabraklo pamieci itp. Od kiedy go
    mam, wlaczam komputer o polowe rzadziej, nie wnerwiam sie noszeniem dwoch
    telefonow i jestem szczesliwszym czlowiekiem ;)

  • 7. Data: 2013-03-05 21:38:09
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-05 20:37, Kamtzu pisze:

> [...]
    > pamieci itp. Od kiedy go mam, wlaczam komputer o polowe rzadziej, nie
    > wnerwiam sie noszeniem dwoch telefonow i jestem szczesliwszym

    Dzięki za recenzję, chociaż i tak ona już jest bez znaczenia - telefon
    już zamówiony. Trochę obawiam się tego co opisałeś w punkcie nr 1.
    Jestem już od lat przyzwyczajony do dobrej jakości dźwięku, ale może to
    wada konkretnego egzemplarza. Punkt nr 2 może dla mnie nie być czymś
    uciążliwym, bo druga karta (Aero2) będzie w użytku tylko od czasu do
    czasu, ogólnie mówiąc telefon u mnie to tylko trochę rozmów i duużo
    sms-ów i mms-ów plus od czasu do czasu nawigacja gps i lokalizator, no
    i sporadycznie aparat foto. A więc bateria powinna, przynajmniej w
    teorii wytrzymać kilka dni.. Słuchawki spokojnie mogę sobie darować.
    Z tym zawieszaniem to chyba każdemu telefonowi od czasu do czasy
    zdarzy się zawiesić bądź zrestartować, spokojnie można z tym żyć.
    Miałbym jeszcze małe pytanko - jak się pisze na tym foniku sms-y? Ma
    dobrą klawiaturę, czy trzeba coś doinstalować?

  • 8. Data: 2013-03-05 21:53:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-05 15:25, Trybun pisze:

> [...]
    > rzucone - już zamówiony w Komputroniku i jutro kurier ma dostarczyć. I
    > może nie będzie aż tak źle, bo w recenzjach raczej przeważają pozytywne

    Narobiłeś mi smaku tym telefonem. Mój dual sim Samsung nie ma HSPA i
    aero mi nie działa, a też jest niezły tylko tego aero mi brak.
    http://www.crazyprice.pl/product-pol-20484-Alcatel-O
    T-993D-black.html

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-03-05 21:56:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > rzucone - już zamówiony w Komputroniku i jutro kurier ma dostarczyć. I
    > może nie będzie aż tak źle, bo w recenzjach raczej przeważają pozytywne

    Przypomniało mi się jeszcze, że kiedyś miałam Alcatela, ale miał
    strasznie małą czcionkę i mi działał na nerwy jak czegoś nie mogłam
    przeczytać. Teraz już może tę niedogodność poprawili.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-03-06 07:03:58
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    ie można z tym żyć.
    >Miałbym jeszcze małe pytanko - jak się pisze na tym foniku sms-y? Ma dobrą
    >klawiaturę, czy trzeba coś doinstalować?

    Jak dla mnie to ogolnie pisanie na dotykowcu jest z gory skazane na porazke
    :) Nie mam zbytnio porownania do innych klawiatur, domyslnie zainstalowana
    jest klawiatura TouchPal Input.