  • 1. Data: 2013-03-03 19:48:53
    Temat: [android] wymordować procesy
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    jest telefon z jelly bean. na nim zainstalowane trochę appow. nie
    wszystkie potrzebne non-stop, ale wiekszosc częściej lub rzadziej jednak
    używam.
    mam zainstalowany i aktywny advanced task killer, który co 15 minut
    powinien mordować wszystkie, zaznaczone (a zaznaczone sa prawie
    wszystkie) aplikacje w tle. jednak za każdym razem, kiedy do niego
    zaglądam to na liście wisi parędziesiąt aktywnych aplikacji. co
    dziwniejsze, jeśli tylko zabije je wszystkie ręcznie, to w parę sekund
    później, sukcesywnie pojawiają się znowu na liście, która rośnie i
    rośnie. także, żeby w tle bylo tylko tych parę aplikacji, które
    zezwalam, żeby chodziły, to musiałbym nic innego nie robić jak tylko
    mordować te aplikacje ręcznie. od czasu do czasu używam innego programu,
    do pogromu niechcianych aplikacji ES task manager, który rozprawia się z
    appami bardziej agresywnie, ale po kilku sekundach lista znowu rośnie.
    ja rozumiem jakies facebooki, ale mapy, latarka, program do sprawdzania
    siły sygnału telefonicznego i tego od WiFi, kiedy WIFi jest wylaczone.
    program do nagrywania dźwięku, wikipedia pro, słownik. przecież one nie
    muszą mieć ciągłego kontaktu ze światem, a pracować jedynie kiedy są
    potrzebne i kiedy się je wywoła. w setupach tych programów nie ma nic na
    temat tego, żeby wyłączyć ich działanie w tle.
    już nie mam siły z tym walczyć. czy ma ktoś jakiś pomysł na skuteczne
    masowe morderstwo procesów, po całości i raz a dobrze? z góry dzięki. <rs>

  • 2. Data: 2013-03-03 21:12:55
    Temat: Re: [android] wymordować procesy
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > już nie mam siły z tym walczyć. czy ma ktoś jakiś pomysł na skuteczne
    > masowe morderstwo procesów, po całości i raz a dobrze? z góry dzięki. <rs>

    primo po pierwsze
    http://www.androidlife.pl/news/371601/Task.Killer.na
    .Androida.nie.ma.sensu.przeczytaj.zanim.zainstalujes
    z.html
    primo po drugie, jak niektórych apek praktycznie nie używasz apek to
    odinstaluj je
    primo po trzecie, jak używasz ale naprawdę rzadko to je pomroź (wymagany
    root)
    primo po czwarte, nie znam się ale sama obecność apek w podręcznej chyba nie
    targa mocno procka, skoro zużucie procka jest na poziomie 1-2%? Więc po co
    je na siłę ubijać?

    więcej prim nie pamiętam ;)

  • 3. Data: 2013-03-04 15:42:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    frank drebin wrote:
> [...]
    > primo po czwarte, nie znam się ale sama obecność apek w podręcznej
    > chyba nie targa mocno procka, skoro zużucie procka jest na poziomie

    ludziska patrzą na Androida przez pryzmat innych systemów wielozadaniowych,
    gdzie takie procesy żarły zasoby na potęgę. Wbrew pozorom Android nie jest
    wcale taki głupi jak niektórzy myślą. To widac na tablecie sie dzieciak
    uruchamia stada gier i nic się nie wiesza i nie blokuje.

  • 4. Data: 2013-03-04 15:47:39
    Temat: Re: [android] wymordowa? procesy
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 4 Mar 2013 15:42:44 +0100, Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > wcale taki głupi jak niektórzy myślą. To widac na tablecie sie dzieciak
    > uruchamia stada gier i nic się nie wiesza i nie blokuje.

    Oj jest. Tylko ze w innych warunkach -- jak sobie programista wymysli,
    ze musi miec chodzacy serwis, i na takie atrakcje brakuje pamieci, to
    jest masakra... Restart jednego ubija inne, te ubite wstaja, ubijane są
    kolejne, itd. Telefon przymulony, bateria dnia nie pochodzi...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2013-03-04 16:00:45
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > pozorom Android nie jest wcale taki głupi jak niektórzy myślą. To widac
    > na tablecie sie dzieciak uruchamia stada gier i nic się nie wiesza i nie

    Ogolnie jest to prawda, jednak sa odstepstwa. Pisalem niedawno tutaj o
    polskim agregatorze, ktory po zminimalizowaniu dochodzil do bodajze 15%
    zuzycia mocy procesora. Co wiecej byl odporny na ubicie przez system -
    jak wieczorem program zmniejszylem tak rano wciaz sobie siedzial w pamieci.

  • 6. Data: 2013-03-04 20:54:48
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą frank drebin
    naskrobał(a):

    > primo po drugie, jak niektórych apek praktycznie nie używasz apek to
    > odinstaluj je

    A propo's tegoż primo:
    Chciałbym odinstalować/wywalić/wygryźć facebooka z twitterem z mojego
    androida (HTC Wildfire S) - znasz jakiś magiczny sposób nie mając roota?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz szedł w ciemną, bezksiężycową noc przez las.
    "Kaczyńscy tu byli" - pomyślał Stirlitz.

  • 7. Data: 2013-03-04 21:00:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 4 Mar 2013 20:54:48 +0100, ...:::WISKOLER:::... wrote:

    > A propo's tegoż primo:
    > Chciałbym odinstalować/wywalić/wygryźć facebooka z twitterem z mojego
    > androida (HTC Wildfire S) - znasz jakiś magiczny sposób nie mając roota?

    Jesli Android 4.x: Settings/Apps/All/[wybierasz aplikację]/Disable.

    Jesli 2.3, to AFAIR do wyrwania ,,systemowych'' potrzebujesz roota.

  • 8. Data: 2013-03-05 19:34:01
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Michal Tyrala
    naskrobał(a):

    > Jesli 2.3, to AFAIR do wyrwania ,,systemowych'' potrzebujesz roota.

    Tego się obawiałem :(
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.

  • 9. Data: 2013-03-10 21:35:59
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    (ciach)

    > primo po pierwsze
    > http://www.androidlife.pl/news/371601/Task.Killer.na
    .Androida.nie.ma.sensu.przeczytaj.zanim.zainstalujes
    z.html

    (ciach) jak ubijesz serwisy to ma sens - zwlaszcza przy zle napisanych
    aplikacjach!