  • 1. Data: 2013-03-05 16:46:01
    Temat: Prehistoria - Alcatel OTV
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam taki tel - Alcatel One Touch View - "cegła"
    Włożyłem nową kartę play.
    Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.
    Wpisałem PIn - BŁAD, wpisałem PUK - błąd.

    Osoba któa kiedys użytkowała ten telefon twierdzi, że alcatele miały jakis
    kod i że on byl dla wszystkich telefonów taki sam.
    Czy ktoś wie o co chodzi i co to za kod?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 2. Data: 2013-03-05 17:09:51
    Temat: Re: Prehistoria - Alcatel OTV
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.

    Kod sieci. Telefon ma simlocka w t-mobile.
    Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

  • 3. Data: 2013-03-05 18:13:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]

    >jakis
    >kod i że on byl dla wszystkich telefonów taki sam.
    >Czy ktoś wie o co chodzi i co to za kod?

    Kod jak kod - nie ma jakis siupow z napieciem ?
    Kiedys telefony byly na 4.8V, teraz na 3.6V (do 4.2), uklady scalone
    coraz chetniej na 1.8V ...

    J.

  • 4. Data: 2013-03-05 19:36:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kod sieci. Telefon ma simlocka w t-mobile.
    > Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

    Pierwsze 2 nie pasuja.
    Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

    Jakiś inny pomysł na odblokowanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 5. Data: 2013-03-05 19:36:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Kod jak kod - nie ma jakis siupow z napieciem ?
    > Kiedys telefony byly na 4.8V, teraz na 3.6V (do 4.2), uklady scalone
    > coraz chetniej na 1.8V ...

    Co masz na mysli?
    bateria to 3 polaczone paluszki i chyba 3,6.
    Ale co to ma do kodu? Chodzi o karte SIM?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 6. Data: 2013-03-05 20:57:42
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Co masz na mysli?
    > bateria to 3 polaczone paluszki i chyba 3,6.
    > Ale co to ma do kodu? Chodzi o karte SIM?

    A może tu chodzi o ,,kod blokady telefonu"? Jeśli nie został zmieniony,
    to gdzieś w instrukcji powinien być.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-03-05 21:22:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl
    >Co masz na mysli?
    >bateria to 3 polaczone paluszki i chyba 3,6.

    Baterie kiedys byly 4 paluszki, potem 3, potem jakas nokia 2,
    wszystkie inne przeszly na li-ion.

    >Ale co to ma do kodu? Chodzi o karte SIM?

    Do kodu nic - ale sie zastanawiam jakie jest napiecie zasilania karty
    sim, i kiedy sie okaze ze nowa karta ze starym telefonem
    niekompatybilna jest.

    J.

  • 8. Data: 2013-03-05 22:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Do kodu nic - ale sie zastanawiam jakie jest napiecie zasilania karty
    > sim, i kiedy sie okaze ze nowa karta ze starym telefonem

    ale podejrzewasz, ze moze byc niekompatybilna czy wiesz, ze jest
    niekompatybilna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 9. Data: 2013-03-05 22:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzexs g...@g...pl ...

    > A może tu chodzi o ,,kod blokady telefonu"? Jeśli nie został zmieniony,
    > to gdzieś w instrukcji powinien być.

    właściciel telefonu mówi, ze wszystkie miały taki sam kod, wiec jest
    szansa, ze nie był zmieniany.
    PYtanie jaki był - musze poszukać insrukcji w necie bo oryginalnej to
    rwaczej nie znajde....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 10. Data: 2013-03-05 23:09:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Do kodu nic - ale sie zastanawiam jakie jest napiecie zasilania karty
    > sim, i kiedy sie okaze ze nowa karta ze starym telefonem niekompatybilna jest.

    To jest prawdopodobne.