  • 11. Data: 2013-03-07 16:43:29
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dcim24" napisał:

    > Czym można myć ekrany dotykowe, by nie uszkodzić ich powierzchni?

    Chuchąć i wytrzeć o dżinsy.

    > Jak rozumiem środki czyszczące na bazie alkoholu są niedopuszczalne.

    Paskudne w smaku.

    JoteR

  • 12. Data: 2013-03-07 16:43:38
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Dzięki wszystkim. Mam nawyk częstego mycia rąk, a mimo to powstają
    smugi. Przy okazji dowiedziałem się co nieco o ekranach,
    kb

  • 13. Data: 2013-03-07 17:11:05
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > Paskudne w smaku.

    Oj tam, oj tam ;)

  • 14. Data: 2013-03-07 19:29:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-07 11:01, jureq pisze:

    > Tym co ekrany LCD.

    Ja najczęściej przecieram tablet i telefon czystym spirytusem.
    Monitor to wilgotna, namydlona szmatka,a
    do płukania wypłukana w wodzie szmatka, potem do sucha.
    --
    animka

  • 15. Data: 2013-03-07 19:37:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-07 16:43, dcim24 pisze:
    > Dzięki wszystkim. Mam nawyk częstego mycia rąk, a mimo to powstają
    > smugi. Przy okazji dowiedziałem się co nieco o ekranach,

    Ostatnio w swoje ręce wziąl mój telefon pan od remontu, Musiałam potem
    telefon przetrzeć wacikiem ze spirytusem, bo ja nawet do myszki przy
    komputere nie dotknę jak mam nieumyte ręce. Często ostatnio przy
    komputerze coś jem, więc musi być sterylnie. Codziennie jak fachowiec od
    remontu wychodził to dezynfkowałam klamki i kontakty, dopiero potem
    brałam się za robienie jakiegoś obiadu.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-03-07 19:56:14
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 10:58, dcim24 pisze:
    > Jak rozumiem środki czyszczące na bazie alkoholu są niedopuszczalne

    why?
    wóda raczej szkła nie rozpuszcza. Poliweglany sa odprone na alkohol.
    Nie widze przeciwskazan. Klopot moze sprawiac spirytus salicylowy, gdyz
    przez dodatki po wyschnieciu zostawia osad.

    --
    the_foe

  • 17. Data: 2013-03-07 22:05:25
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > A tobie coś się do dupy przykleiło :)

    do dupy mi sie przykleja pisząc z firmowego kompa - nie moge tego wyłączyć,
    nie mam uprawnien administratora... sorry ale czytając ten PROBLEM nie
    wytrzymałem i musiałem coś napisać:)

    uciu

  • 18. Data: 2013-03-08 01:25:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Nie zrozumiałeś, ale to mnie już od dawna nie dziwi.

    Jasne... Biednyś, niezrozumiany... bidulek.

    > Gdybym miał ręce wymazane tłuszczem i smarem przez większość czasu,
    > w którym musiałbym używać telefonu, nie wybrałbym dotykowca.

    O ile nie jesteś kosmitą z innej planety to masz ręce wymazane tłuszczem
    jak każdy z nas - jak myślisz, skąd się biorą tzw. "odciski palców"?
    Gdyby wystarczyło umyć ręce aby zmyć z nich tłuszcz to nie zostawiałbyś
    praktycznie zawsze i wszędzie tłustych odcisków palców. Twoja skóra
    nieustannie produkuje pot i łój i te substancje mieszając się ze
    złuszczającym
    się naskórkiem powodują że ręce zawsze będą zostawiać plamy na ekranach
    dotykowych - no chyba że tak jak sugerowałem wcześniej, przed każdym
    użyciem ekranu idziesz umyć ręce mydłem.

    > Tego chyba nie trzeba Ci tłumaczyć. Natomiast nie mając wymazanych rąk jak
    > świnia przez większość dnia, nie mam potrzeby mycia ich za każdym razem
    > przed użyciem telefonu. Są po prostu czyste. Nie macie tam w Juesej nawyku
    > mycia rąk po przyjściu do domu lub po wykonaniu jakichś czynności
    > ręcznych, podczas których ręce się mogą zabrudzić? Szkoda.

    Próbujesz ubliżyć rozmówcy aby tym zamaskować swój brak wiedzy na
    temat fizjologii człowieka?

  • 19. Data: 2013-03-08 01:28:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Hm, a przypadkiem wiekszosc monitorow i telewizorow nie jest "plastikowa"
    > ?
    > Gdzies musi byc polaryzator ...
    >
    > Kiedys zalalem siemensa C35 etanolem i ze zdziwieniem stwierdzilem
    > ze zewnetrzna szybka oslonowa w telefonie zmatowiala.

    No niestety tak często bywa że tworzywa sztuczne używane przy
    ekranach tego typu nie są odporne na rozpuszczalniki tak jak jest
    odporne szkło... Dlatego warto mieć w telefonie szybkę szklaną
    a nie plastikową i nie dawać na nią żadnych idiotycznych "folijek".

    > A izopropanol to nie "rozpuszczalnik" ? :-)

    Przeczytaj jeszcze raz, tym razem uważnie, co pisałem o ekranach
    plastikowych i rozpuszczalnikach a co pisałem o Gorilla glass
    w iPhone 4/5 czy Nexus 7...

  • 20. Data: 2013-03-08 01:29:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dcim24" <d...@g...com> wrote in message
    > Dzięki wszystkim. Mam nawyk częstego mycia rąk, a mimo to powstają smugi.
    > Przy okazji dowiedziałem się co nieco o ekranach,

    tomek Ci zaraz powie, że pewnie mieszkasz w juesej i nie myjesz rąk.