  • 1. Data: 2013-03-03 19:22:33
    Temat: dwie baterie, dwie ladowarki
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    jest telefon samsunga, dwie orginalne baterie, dwie ladowarki, jedna
    orginalna, druga tez tyle, ze od innego urzadzenia.

    przypadek 1: laduje baterie A, w tym samym telefonie, raz jedna,
    ladowarka, raz druga. mniej wiecej taki sam czas ladowania i
    rozladowania.
    przypadek 2: laduje baterie B. kiedy uzywam orginalnej ladowarki,
    czasy ladowania i rozladadowania sa podobne do tych w przypadku 1, ale
    kiedy uzywam ladowarki obcej czas ladowania jest wieeeelokrotnie
    dluzszy, a rozladowania krotszy.
    czy ktos moze wyjasnic na czym to polega? <rs>

  • 2. Data: 2013-03-04 08:25:42
    Temat: Re: dwie baterie, dwie ladowarki
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 03 Mar 2013 13:22:33 -0500, rs wrote:
> [...]
    > dluzszy, a rozladowania krotszy.
    > czy ktos moze wyjasnic na czym to polega? <rs>

    Obstawiam, że obciazona ladowarka ,,obca'' daje zdrowo nizsze napięcie i
    bateria ładuje się malutkim prądem, a i tak nie do konca.
    A czemu jest roznie na roznych bateriach? Moze B jest juz lekko lewa, ma
    duza opornosc wewnetrzna i do ładowania potrzebuje wiekszego napiecia?

    To tak na sucho, dowiesz się wiecej jak poszalejesz z woltomierzem ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns