  • Data: 2013-03-08 01:25:56
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message
    news:kha8mq$a2i$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie zrozumiałeś, ale to mnie już od dawna nie dziwi.

    Jasne... Biednyś, niezrozumiany... bidulek.

    > Gdybym miał ręce wymazane tłuszczem i smarem przez większość czasu,
    > w którym musiałbym używać telefonu, nie wybrałbym dotykowca.

    O ile nie jesteś kosmitą z innej planety to masz ręce wymazane tłuszczem
    jak każdy z nas - jak myślisz, skąd się biorą tzw. "odciski palców"?
    Gdyby wystarczyło umyć ręce aby zmyć z nich tłuszcz to nie zostawiałbyś
    praktycznie zawsze i wszędzie tłustych odcisków palców. Twoja skóra
    nieustannie produkuje pot i łój i te substancje mieszając się ze
    złuszczającym
    się naskórkiem powodują że ręce zawsze będą zostawiać plamy na ekranach
    dotykowych - no chyba że tak jak sugerowałem wcześniej, przed każdym
    użyciem ekranu idziesz umyć ręce mydłem.

    > Tego chyba nie trzeba Ci tłumaczyć. Natomiast nie mając wymazanych rąk jak
    > świnia przez większość dnia, nie mam potrzeby mycia ich za każdym razem
    > przed użyciem telefonu. Są po prostu czyste. Nie macie tam w Juesej nawyku
    > mycia rąk po przyjściu do domu lub po wykonaniu jakichś czynności
    > ręcznych, podczas których ręce się mogą zabrudzić? Szkoda.

    Próbujesz ubliżyć rozmówcy aby tym zamaskować swój brak wiedzy na
    temat fizjologii człowieka?