  • Data: 2013-03-08 01:28:53
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:51388e7f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...

    > Hm, a przypadkiem wiekszosc monitorow i telewizorow nie jest "plastikowa"
    > ?
    > Gdzies musi byc polaryzator ...
    >
    > Kiedys zalalem siemensa C35 etanolem i ze zdziwieniem stwierdzilem
    > ze zewnetrzna szybka oslonowa w telefonie zmatowiala.

    No niestety tak często bywa że tworzywa sztuczne używane przy
    ekranach tego typu nie są odporne na rozpuszczalniki tak jak jest
    odporne szkło... Dlatego warto mieć w telefonie szybkę szklaną
    a nie plastikową i nie dawać na nią żadnych idiotycznych "folijek".

    > A izopropanol to nie "rozpuszczalnik" ? :-)

    Przeczytaj jeszcze raz, tym razem uważnie, co pisałem o ekranach
    plastikowych i rozpuszczalnikach a co pisałem o Gorilla glass
    w iPhone 4/5 czy Nexus 7...