eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-11-03 19:33:53
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:

    Hej

    > Używając Resize zmieniłem wymiary z 3744 x 4528 (po wykadrowaniu) na 9400 x
    > 11368 przy 300 DPI, zrobiłem crop do A4 i wydrukowałem.
    > Zarówno na monitorze jak i na wydruku nie widać pixelizacji ani żadnych
    > innych szczegółów mogących wskazywać na sztuczne powiększenie nawet przy
    > oglądaniu z bliska.
    > Nie wiem na ile podobnie będzie to wyglądać na gotowym kalendarzu.

    Słuchaj, jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda ten materiał na płycie
    drukarskiej przygotuj wycinki z różnymi wariantami rozdzielczości na
    format B1 i odezwij się do mnie na priv.
    Jest szansa, że jeśli jesteś z jakiegoś większego miasta w Polsce to
    stoi tam projektowana przeze mnie naświetlarnia CtP i zrobią Ci płytę
    testową za friko.
    --
    Pozdro
    Kryhu