  • Data: 2013-01-17 23:10:43
    Temat: Re: Czy wymieniał ktoś żarówki H4 na xenony?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-17 22:36, R2r pisze:
    > Nieprawda. To nie działa tak jak fabryczne ksenony.
    Pytanie jeszcze, który zestaw soczewkowy. Miałem w rękach takie, że nie
    można było dojść "co to za linia miała być", w zasadzie jakby wstawić
    HID do słoika po ogórkach - efekt ten sam, ale też widziałem taki, który
    rysował bardzo ładne _/ na ścianie, dając też na drodze dobre światło.
    Ale to rebus i chińszczyzna, co się trafi, więc lepiej kupować
    lokalnie/odbiór osobisty i sprawdzić na żywo.

    > I będzie tak samo jak powyżej czyli do niczego.
    W niektórych autach nie ma najmniejszej różnicy - reflektor soczewkowy
    jest dokładnie ten sam do hid i żarówki, różnica jest tylko w gnieździe
    na sam palnik. Więc jeśli bez zmiany gniazda (z H7 na D2S/R) dasz po
    prostu HID na H7 - to nadal masz ten sam efekt, światło w ogniskowej
    itd. Przykład z życia, przeze mnie sprawdzony - opel omega B.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173