  • Data: 2009-09-09 18:56:34
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: "Benek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:0d8960bf-522f-47fc-89a5-fec8a231dfd4@g19g2000yq
    o.googlegroups.com...
    On 9 Wrz, 19:20, "Benek" <a...@g...pl> wrote:

    > Mój obiektyw jest wysokiej jakości choć przydał by się czasem jeszcze
    > szerszy kąt...

    Zamiast szerszego kąta wystarczy sklejenie panoramy. Krajobrazy można
    bez problemu robić z ręki.
    Dolepszej jakości panoram przyda się jakaś głowica do panaramowania.

    Nie chodziło mi o panoramę (źle to ująłem) a o widoki, zdjecia zabytków itp
    gdzie trzeba się nakombinować aby ładnie wykadrować i nie wyciąć czegoś
    ciekawego ale nie jest źle.
    Myślałem właśnie o jakiejś dodatkowej b. jasnej stałce.

    > Wole zdjęcia z dobrego fotolabu na razie wolę oglądać je na kompie
    Pewnie w powiększeniu 1:1 ....
    I to jest Twój największy problem.

    A kto ogląda 1:1 ??? pewnie jeszcze sugerujesz że przesuwam suwakiem aby
    obejżeć całe zdjęcie ?:D
    zazwyczaj zdjęcia dopasowuje sie automatycznie do wielkości ekranu aby było
    całe widoczne na ekranie i wygląda extra.