  • Data: 2020-10-11 16:53:40
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    Sunday, October 11, 2020, 2:09:51 PM, you wrote:

    > Już lata temu, ale sytuacja podobna.
    > Kupiłem Lanosa, na samym początku jak były dostępne w salonach w Polsce.
    > Po pewnym czasie pękła sprężyna prawy tył - jeden zwój, może półtora.
    > Zgłosiłem to w jednym z autoryzowanych serwisów: "nie podlega gwarancji".
    > Na razie zostawiłem temat. Niedługo później byłem na przeglądzie
    > gwarancyjnym (bezpłatnym) ale w innym serwisie. Przy odbiorze auta
    > zostałem poinformowany, że mechanik zauważył pękniętą sprężynę i ją
    > wymienił w ramach gwarancji.

    Zakres gwarancji się zmieniał. Podobnie było z cewkami odbiornika
    immobilisera, które przestawały działać w wysokich temperaturach. Na
    początku nie chcieli wymieniać a później odpuścili.
    Musiała być seria wadliwych sprężyn i dlatego w końcu zezwolili na
    wymianę na gwarancji. U mnie pękła po gwarancji ale koszt wymiany był
    śmiesznie niski.

    --
    Best regards,
    RoMan