  • Data: 2020-10-11 15:06:32
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2020 o 12:59, s...@g...com pisze:

    > No wlasnie nie bardzo.
    > W sensie ze jak kupisz te trzy uzywki i nie wtopisz to spoko. Ale jak wtopisz to
    juz slaby pomysl.

    No jak widać można wtopić i z nówką za ponad ćwierć bańki. Ponadto
    kupując używkę wiesz co się w nich sypie, kupując nówkę potem okazuje
    się, że ten silnik to padaka... Oczywiście jak się szuka okazji 10 latka
    z przebiegiem 80k od niemca w cenie mniejszej grosze strucle niż na
    mobile.de to ryzyko wtopy rośnie.

    > Moze jak sie znasz i jestes w stanie dobrze ocenic stan to szanse na wtope sa male.
    Ale nadal niektore problemy niezmiernie trudno wykryc.

    No właśnie jak powyżej. Jak już kupować nówki to lepiej modele poliftowe...

    > A skoro nowe auto sie moze popsuc (bo teraz taki mit panuje ze nowki to sie sypia
    ostro) to i te 4-ro latki tez sie sypia. A za 4 lata to bedziesz szukac posrod
    dzisiejszych nowek...

    Też racja. Dlatego ja wziąłem już 12 latka. Ze świadomością, że trzeba
    będzie zrobić kiedyś turbinę, być może jakieś pompy a w najgorszym
    przypadku skrzynię... dałem 20kPLN, z lokaty około 5k założyłem na
    remonty i mam... Zakładam, że pojeżdzę razem jeszcze 6, jak będę miał
    szczęście to 8, pójdzie za cenę instalacji LPG do następnego;) Jak się
    zepsuje poważnie wcześniej albo go rozwalę to kupię następnego. Na
    dodatek paradoksalnie to ekologiczne jest. Wmawianie, że co cztery lata
    należy zmieniać samochód, to jakby się ekolodzy pod marketem ustawili i
    wrzeszczeli, żeby torby z ikei wymienić na ekologiczne jednorazówki.

    --
    Shrek