  • 41. Data: 2011-02-22 07:17:56
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Papo5murfo" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:ijuokt$pok$4@news.onet.pl...

    > czy w telewizji siedzą debile ..... TAK!!!:O(
    > ile masz lat że dopiero teraz się kapnołeś?:O)
    > debile siedzą fszędzie, w telewizji, w POlityce, w szpitalach, w sądach w
    > urzędach, w komisariatach, szefostfo w naszych pseudofirmach, normalni
    > ludzie jusz dawno za granica leją beton albo siedzą na zmywakach,
    > POzdrowienia:O)

    Masz rację, dorzuć do nich jeszcze tych
    co PiSzą głupio "f" zamiast "w":O)

  • 42. Data: 2011-02-22 08:00:12
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Eeeee, po "bezpieczniku ziemnozwarciowym" (chodziło o różnicówkę, w
    > "pogromcach mitów") chyba nic mnie nie zdziwi.

    A mnie po "Urządzeniu nienormalnie zasilonym" z PN-EN 60950-1.
    P.G.

  • 43. Data: 2011-02-22 11:09:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-22 08:14, Atlantis pisze:

    > No i mamy odpowiedź. Discovery nie jest telewizją edukacyjną, chociaż
    > dzielnie taką udaje i niektórzy dają się na to nabrać. Oczywiście,
    > zdarzają się ciekawe programy (sam lubię "Pogromców Mitów) albo filmy
    > dokumentalne, ale nieraz trafia się w programie pozycja stawiająca pod

    "Pogromców mitów" przestałem oglądać kilka lat temu.
    Jeśli podejdzie się do niego czysto rozrywkowo, to da się obejrzeć. Ja
    przestałem oglądać po materiale, w którym próbowali zrobić "odrzutowe
    krzesło" i z całą powagą stwierdzili, że takie coś nie może działać (bo
    im się nie udało). Jakieś dwie godziny później na innym kanale
    oglądałem, jak z dużym powodzeniem jakaś grupa ludzi "oblatywała" taki
    sprzęt...
    Poza tym widziałem sporo innych błędów, braków wiedzy itp. w "Pogromcach".

    (...)

    > A co do tłumacza, to kiedyś rozbawiła mnie pomyłka w "Jak to jest
    > zrobione" (czy jakoś tak) opowiadającym o budowie komputera. Padło hasło
    > w rodzaju "w tym etapie produkcji chłodnica jest zakładana na procesor".
    > A na ekranie radiator był właśnie mocowany do mostka północnego. :)

    Się komuś procesor ze scalakiem mylnął ;)

    Ciekawe, czy teraz któryś z kilkunastoletnich "informatyków" w trzy
    sekundy zlokalizowałby procesor na płycie np. XT lub 286.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 44. Data: 2011-02-22 16:30:34
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzš debile?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Gałka" <p...@C...pl> wrote in message

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed> napisał w
    > wiadomości news:ijtl43$47t$1@speranza.aioe.org...
    Bill-Bryson/browse/product/1,456096.html

    > Idąc tym tropem to powinienem wyszukać wszystkie wystąpienia tej książki
    > we wszystkich księgarniach i wszędzie się wpisać.

    Obie są niedostępne. Jedna ma datę 2007, druga 2006. Różne wydania?

  • 45. Data: 2011-02-22 16:45:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-21 09:39, Adam wrote:
    > W sobotę przełączyłem się na któryś z kanałów Discovery.

    Dicovery to:

    a) Brodaty pajac i banda spawaczy robiących coś na kształt rowerów.

    b) Kolesie łowiący rok-w-rok kraby. Baz przerwy. Non stop. Kraby...

    c) Banda niekoniecznie brodatych kolesi robiacych coś na kształt
    samochodów o dziwnych kształtach wyklepując przystanki. Bandy się zmieniają.

    d) Paru smiesznych kolesi zakładających że podpinanie oscyloskopu do
    deski przez kogoś z dr to jest nauka przy czym najlepiej jesli deska
    wybucha.

    Czasami jest miejsce na:

    a) przyzwoite programy o inżynierii w dużej skali (w odwrocie)

    b) przyzwoite duperelki pokroju "How it's made" które fajnie się ogląda.

    c) Pogromcy którzy nie ściemniają że robią naukę tylko się świetnie bawią.

    Ale coraz mniej ciekawych rzeczy. Discovery powoli jest opanowywane
    przez tumanistów. Nic dziwnego, rynek zbytu na programy o ludziach
    jedzących żywe karaluchy jest całkiem spory.

    > Czy rzeczywiście w telewizorniach siedzą debile???

    Tumaniści. Ale to jest nierozróżnialne na poziomie nauk ścisłych.

  • 46. Data: 2011-02-22 17:00:51
    Temat: Re: Czy w telewizji siedz? debile?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał:

    > Dwadzieścia siedem ton zebranego żelaza - Sichote-Aliński, 12 lutego
    > 1047 r. Prawie dziewięć ton zebrenych kawałków skalnych - meteoryt -
    > uwaga - Pułtuski, 30 stycznia 1868,, trudno powiedzieć żeby spadł na
    > bezludziu, ten na szczęście był mocno rozdrobniony.

    Sichote-Aliński to oczywiście 1947 r. Palec mi się omsknął.

    --
    Darek

  • 47. Data: 2011-02-22 17:03:47
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Teraz wszędzie jest masówka - w tym przypadku - wyprodukować dowolną liczbę
    > towaru (programów) jak najniższym kosztem. To co dzieje się z chińszczyzną
    > w elektronice dzieje się też ze wszystkim, przeznaczonym dla przeciętnego

    Kabaret Starszych Panów był rozrywką dla profesora uniwersytetu i dla
    robotnika niewykwalifikowanego - cóż, robotnicy niewykwalifikowani w
    owym czasie reprezentowali poziom nieosiągalny dla niektórych profesorów
    kontraktowych niektórych współczesnych uniwersytetów...

    --
    Darek

  • 48. Data: 2011-02-22 17:18:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 17:45:55 +0100, Sebastian Biały wrote:
    >Dicovery to:
    >a) Brodaty pajac i banda spawaczy robiących coś na kształt rowerów.

    Ale stac tego pajaca na waterjeta w garazu.
    Robi to na co jest zbyt :-)

    J.

  • 49. Data: 2011-02-22 17:24:12
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Tumaniści. Ale to jest nierozróżnialne na poziomie nauk ścisłych.

    Nie, księgowi. Nie pasujesz do profilu oczekiwanego widza a poza tym po co
    robić coś drożej i porządniej, skoro można taniej i byle jak i mniej
    więcej tyle samo ludzi to ogląda (a w porównaniu do badziewia przez duże B
    na sąsiednich kanałach jest ich i tak smiesznie mało).

    e.

  • 50. Data: 2011-02-22 17:36:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-22 18:18, J.F. wrote:
    > Ale stac tego pajaca na waterjeta w garazu.
    > Robi to na co jest zbyt :-)

    Myślisz że nie ma to związku z programem na Discovery (w sensie: kasa)?