    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Date: Tue, 22 Feb 2011 17:45:55 +0100

    On 2011-02-21 09:39, Adam wrote:
    > W sobotę przełączyłem się na któryś z kanałów Discovery.

    Dicovery to:

    a) Brodaty pajac i banda spawaczy robiących coś na kształt rowerów.

    b) Kolesie łowiący rok-w-rok kraby. Baz przerwy. Non stop. Kraby...

    c) Banda niekoniecznie brodatych kolesi robiacych coś na kształt
    samochodów o dziwnych kształtach wyklepując przystanki. Bandy się zmieniają.

    d) Paru smiesznych kolesi zakładających że podpinanie oscyloskopu do
    deski przez kogoś z dr to jest nauka przy czym najlepiej jesli deska
    wybucha.

    Czasami jest miejsce na:

    a) przyzwoite programy o inżynierii w dużej skali (w odwrocie)

    b) przyzwoite duperelki pokroju "How it's made" które fajnie się ogląda.

    c) Pogromcy którzy nie ściemniają że robią naukę tylko się świetnie bawią.

    Ale coraz mniej ciekawych rzeczy. Discovery powoli jest opanowywane
    przez tumanistów. Nic dziwnego, rynek zbytu na programy o ludziach
    jedzących żywe karaluchy jest całkiem spory.

    > Czy rzeczywiście w telewizorniach siedzą debile???

    Tumaniści. Ale to jest nierozróżnialne na poziomie nauk ścisłych.