    From: "Kamil" <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <521a0e75$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvd78k$m29$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
    Date: Mon, 26 Aug 2013 00:19:36 +0200

    Użytkownik "xcpy" napisał:

    > Zainstalowales XP na pendrive/USB?
    > I dziala?

    Zainstalowałem i działa, ale to koszmar. Samo ładowanie składników podczas
    isntalki trwało ok 2 godziny. Całość ok 4. Zrobiłem to dla wprawy i pewnego
    rodzaju backupu systemy, ale nie widzę perspektyw. Chyba, że pojawią sie szybsze
    pamięci masowe pod USB.

    > Jak tak, to fajnie - choc wersje USB live (PE) w zupelnosci mi wystarczaja.

    > Co do SATA - nigdy nie mialem problemow z instalacja XP
    > na nawet mniej znanych kontrolerach SATA / RAID.
    > Jedyne co trzeba miec to odpowiedni driver.

    W tym problem. Jaki jest odpowiedni? Jest jakaś uniwersalna paczka? Bo robienie
    wielu instalek dla różnych sprzętów średnio mi wygląda.

    Pzdr