  • Data: 2024-09-15 23:52:10
    Temat: Re: Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2024 o 18:01, Shrek pisze:

    > Tak - wiatrak będzie sprawdzał czy elektryczny i jak nie to nie będzie
    > się kręcił.

    > Wszystkie będą miały ujemny bo to nie perpetum mobile

    Jprdl. CZY WY MACIE MÓZG? Nie widzicie, że to jakieś startDUPY? Kto
    będzie konserwował te wiatraczki w ilości tysięcy i za jaką kasę przez
    lata? To jednak mechanika, która się pierdoli po krótkim czasie. U mnie
    wiatrak w lapku siada po 2 latach i jeden kosztue 50zł. Kurwa. Wychodzę
    z wątku, niedojeby :)
    JPRDL jaka siła drzemie w nierozumieniu problemu vs ściemnianiu żeby
    kasę wydoić na poronionym pomyśle :)

    --
    Pixel(R)??