  • Data: 2024-09-12 12:34:41
    Temat: Re: Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Sep 2024 12:00:10 +0200, _Master_ wrote:

    > Dlaczego uważasz że to ma być sensowne czy ekonomiczne? ;-)
    >
    > Nie takie bzdury są prawnie usankcjonowane. ;-)
    >
    > Moim celem było zwrócenie uwagi że wiatrak nie musi być WIELKI i nie
    > musi powodować efektu stroboskopowego czy hałasu ;-)

    Pomysłów jest pełno, tylko niestety - mały wiatrak mało mocy generuje.
    W dodatku tu przy ziemi wiatr słabo wieje.
    Niestety - wiatraki muszą być duże.

    > "tyle prądu, co 20
    > metrów kwadratowych paneli fotowoltaicznych."
    >
    > Oczywiście jeśli to jest PRAWDA ;-) to powinno być obowiązkowo stosowane
    > z panelami aby wyrównywać skoki mocy.

    To nie jest prawda. Przynajmniej nie w wersji sugerowanej w
    artykule/animacji.

    Nawiasem mówiać - ten film ma juz 4 lata
    https://www.youtube.com/watch?v=TplZHMzZozc

    a tu jakiś głebszy look
    https://www.youtube.com/watch?v=oeEtSa4QoQo

    a tu masz rzekomo jakis test