  • 11. Data: 2009-03-20 13:15:46
    Temat: Re: Czy to już koniec? Czy Nikon przetrwa? A może zostanie firmą niszową? - masowe zwolnienia w Nikonie.
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 20 Mar, 13:05, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Hura.
    > Albowiem przyjmą na to miejsce roboty i nie będzie włosów w obiektywach :)

    Będą za to śróbki i smary z łożysk tych robotów :P

  • 12. Data: 2009-03-20 13:41:35
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 05:57:37 -0700 (PDT), Pawel_W napisał(a):

    > Ja tam u siebie w pracy kryzysu nie widzę, wręcz przeciwnie, coraz
    > więcej roboty. [...]

    Pracujesz w firmie windykacyjnej? ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 13. Data: 2009-03-20 13:57:34
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Wiadomość cokolwiek nieświeża, ale postanowiłem ją tutaj przytoczyć w
    > świetle
    > toczącego się wątku wieszczącego rychły upadek Pentaksa.
    > Nie tylko Pentax musi przeprowadzić reorganizację firmy - to wszystkich
    > dotyka.

    Volkswagen zwolnił 2000 czy to już jego koniec.

  • 14. Data: 2009-03-20 14:07:30
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Nikon zwalnia 2600 pracowników!
    > http://www.cawinfo.org/?p=749

    Ale co to jest 2600 pracownikow??
    Ilu jest ich w ogole?
    W samym szczecinie w firmie produkujacej komponenty do aparatow sluchowych
    zwolniono 1500 osob i istnieja.

    Pozdr.Q

  • 15. Data: 2009-03-20 14:10:54
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "gebi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > toczącego się wątku wieszczącego rychły upadek Pentaksa.
    > Nie tylko Pentax musi przeprowadzić reorganizację firmy - to wszystkich

    to koniec nikona, jak nic... radzę wrzucac wszystko na allegro od złotówki

  • 16. Data: 2009-03-20 15:18:59
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 14:05:32 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Albowiem przyjmą na to miejsce roboty i nie będzie włosów w obiektywach :)

    Co Ty, teraz robia takie genialne roboty, ze wszystko maja ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 17. Data: 2009-03-20 15:49:27
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Alze sie usmialem...Nie macie pojecia o ekonomii i gospodarce i stad takie
    bzdury....
    Wszysty zwalniaja...Normalne zachowanie podczas spowolnienia gospodarczego i
    ogolnoswiatowej recesji...Kryzys sie skonczy to beda zatrudniac...To nie ma
    zadnego zwiazku z likwidacja firmy, ktora zatrudnia kilkadziesiat razy
    wiecej niz zwalnia.....

  • 18. Data: 2009-03-20 15:51:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    A myślisz, że ktoś w tym wątku serio pisze? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2009-03-20 16:24:05
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    > toczącego się wątku wieszczącego rychły upadek Pentaksa.
    > Nie tylko Pentax musi przeprowadzić reorganizację firmy - to wszystkich

    http://www.straitstimes.com/Breaking%2BNews/Money/St
    ory/STIStory_310805.html
    Resztę wywalili wcześniej za spartolony AF w 1Dm3.
    Sony zwalnia 8000, Panasonic 15000...
    Pozostanie "zrób to sam", bo nie będzie komu robić aparatów i obiektywów.

  • 20. Data: 2009-03-20 17:03:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Resztę wywalili wcześniej za spartolony AF w 1Dm3.
    > Sony zwalnia 8000, Panasonic 15000...
    > Pozostanie "zrób to sam", bo nie będzie komu robić aparatów i obiektywów.

    Mam dwie puszki po coli na czarną godzinę, będzie na otworki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/