  • 31. Data: 2009-03-25 17:41:14
    Temat: Re: Czy to już koniec? Czy Nikon przetrwa? A może zostanie firmą niszową? - masowe zwolnienia w Nikonie.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
> [...]
    > Chodzi o takie teksty kierowane do dresiarzy:
    >
    > "Osoba fotografująca lustrzanką zwraca na siebie uwagę otoczenia.
    > Lustrzanka, zwłaszcza z założonym dużym teleobiektywem, takim jak Sony
    > 70-200/2,8 SSM, budzi szacunek, bowiem sugeruje wyższy poziom
    > wtajemniczenia. Osoba z lustrzanką jest postrzegana jako prawdziwy fotograf.
    > Bądź jednym z nich!"
    >
    > To nie jest target Nikona, Canona i Olympusa. Nawet w przypadku posiadaczy
    > najtańszych lustrzanek tych firm. Sony świadomie kieruje swoje produkty do
    > specyficznej grupy ludzi i samo wyrabia im opinię. A praktyka potwierdza

    Dokładnie tak samo będzie, gdy w tym słynnym cytacie zmienimy ''Sony''
    na którąś z pozostałych firm.
    A tak właśnie zachowuje się większość niezawodowców jak w owym opisie -
    prawdziwi fotografowie od plecaków sprzętu z milionem nudnych knotów z
    bokehem jak... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-03-25 18:15:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Dokładnie tak samo będzie, gdy w tym słynnym cytacie zmienimy ''Sony''
    > na którąś z pozostałych firm.

    Nie zauważyłem *takich* reklam pozostałych firm. Jak masz to pokaż.

  • 33. Data: 2009-03-25 18:50:10
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mateusz Ludwin napisał:
> [...]
    > specyficznej grupy ludzi i samo wyrabia im opinię. A praktyka potwierdza

    Tak z ciekawości: BMW też byś sobie nigdy nie kupił? :)

    m.
    --
    Czymże jest miłość wobec befsztyka z cebulką?
    - Somerset Maugham

  • 34. Data: 2009-03-25 19:54:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Machowski:

    > Tak z ciekawości: BMW też byś sobie nigdy nie kupił? :)

    Lepszym porównaniem jest Polonez ze spojlerem.

  • 35. Data: 2009-03-26 11:09:43
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Chodzi o kłamstwa Boneckiego.
    > Chodzi o "testy sponsorowane" wykupywane w magazynach i portalach.
    > Chodzi o takie teksty kierowane do dresiarzy:

    Ale Ty masz kompleks.
    Kto się przejmuje tak reklamiami i bzdurami, które w nich są?
    Prócz Ciebie.
    Nie wiem tylko co Cię tak mocno boli.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 36. Data: 2009-03-27 06:10:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Nie zauważyłem *takich* reklam pozostałych firm. Jak masz to pokaż.

    Włącz sobie telewizor.
    Tak, wiem że napiszesz, że tam nie ma o nikonach tylko do danonach - dla
    mnie żadnej różnicy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /święta to taki czas pomiędzy końcem października, a 24 grudnia/

  • 37. Data: 2009-03-27 06:11:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Lepszym porównaniem jest Polonez ze spojlerem.

    Bo logo jest najważniejsze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że sprzęt to gówno/