  • 21. Data: 2009-03-20 17:27:26
    Temat: Re: Czy to już koniec? Czy Nikon przetrwa? A może zostanie firmą niszową? - masowe zwolnienia w Nikonie.
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    ja już mam aparat na następne 3 lata :-)
    A dopiero po tym terminie będę się martwił, a teraz robię po prostu
    fotki :-)
    I już!

    Pozdrawiam
    Les

  • 22. Data: 2009-03-20 18:05:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    >... Czytałem że w USA sklepy odmawiają przyjmowania aparatów
    > Pentaksa na magazyny, bo po prostu nie schodzą.
    Nie z chodzą, bo PENTAX nie nadąża za psychiką ludzką
    90% sprzedaży to reklama.
    Pentax powinien podchodzić do ludzi jak do .... jak Sony.

    Znam Trzy osoby które kupiły lustra Sony, i gała non stop na
    zielonym polu. A jedna z nich cały dzień bujała sie z nim na
    szyi i ani jednej foty nie zrobiła LOL
    Ale ważne że szt. sprzedana :)
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2009-03-20 19:16:16
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    gebi pisze:
    > Nikon zwalnia 2600 pracowników!
    > http://www.cawinfo.org/?p=749
    >
    > Wiadomość cokolwiek nieświeża, ale postanowiłem ją tutaj przytoczyć w
    > świetle
    > toczącego się wątku wieszczącego rychły upadek Pentaksa.
    > Nie tylko Pentax musi przeprowadzić reorganizację firmy - to wszystkich
    > dotyka.

    2600 z 15000 to niewiele - raptem 17%. I dotyczy to tylko Tajlandii.
    Inne firmy tną zatrudnienie znacznie mocniej.

    Jakub

    http://www.roguski.eu

  • 24. Data: 2009-03-20 19:49:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Mam dwie puszki po coli na czarną godzinę, będzie na otworki.

    Dysponuje z kamuflowanymi słoikami po tesciowej na czarna
    godzine, moge sie podzielić ;)

    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2009-03-20 20:28:49
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.straitstimes.com/Breaking%2BNews/Money/St
    ory/STIStory_310805.html
    > Resztę wywalili wcześniej za spartolony AF w 1Dm3.
    > Sony zwalnia 8000, Panasonic 15000...
    > Pozostanie "zrób to sam", bo nie będzie komu robić aparatów i obiektywów.
    ***
    e tam, ruskie zrobią "Smiene Digital SR" i wszyscy będa zadowoleni

    Grzegorz

  • 26. Data: 2009-03-20 21:48:44
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 16:51:47 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > A myślisz, że ktoś w tym wątku serio pisze? :)

    No a nie? Po informacji Kokosa zacząłem śledzić allegro czy nie pojawił
    się aby jakiś N24-70 za piątala... No i nie ma. Wszystko Twoja wina.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 27. Data: 2009-03-21 00:10:13
    Od: "meehow" <m...@N...gazeta.pl>

    > http://www.straitstimes.com/Breaking%2BNews/Money/St
    ory/STIStory_310805.html

    Zauwazyliscie, ze zarowno N jaki i C (i pewnie inni) zwalniaja kontraktorow?
    Czyli tak naprawde nie zwalniaja ludzi, tylko rozwiazuja umowy z firmami
    podwykonawczymi ;-)

  • 28. Data: 2009-03-21 12:20:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Mar 2009, Krzysztof 45 wrote:

    > Znam Trzy osoby które kupiły lustra Sony, i gała non stop na zielonym polu. A
    > jedna z nich cały dzień bujała sie z nim na szyi i ani jednej foty nie
    > zrobiła LOL

    To wszystko przez czytanie prfc.
    Bo to panie wiadomo - trzaskanie seriami jest źle widziane, do zdjęcia
    trzeba się przymierzyć, wena musi przyjść, inaczej się nie liczy.
    Akurat wzmiankowanej osobie warunki się nie spasowały ;)
    Za to migawka starczy na 248 lat (o ile się sama nie rozpadnie ani
    jakieś bakterie nie zeżrą, one teraz i impregnatem się karmią :])

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-03-22 13:38:53
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 20 of Mar 2009 19:05, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    >
    > Znam Trzy osoby które kupiły lustra Sony, i gała non stop na
    > zielonym polu. A jedna z nich cały dzień bujała sie z nim na

    Ale masz znajomych... Jaz znam tylko jedną osobę, która ma Sony,
    a nie zrobiła żadnego zdjęcia na zielonym. Może dlatego,
    że ta osoba nie kupiła tego Sony?

    > Ale ważne że szt. sprzedana :)

    A tak swoją drogą, skąd ta moda do przypie*ania się do Sony,
    tak jakby to był jakiś wierzący i nie kryjący się z tym
    polski katolik? Pooglądałem nawet reklamy A350 na youtube
    (nie mam telewizora) i nie wiem, co tam takiego szczególnego,
    że kupujący A350 prawie zawsze uważani są za zniewolonych
    przez reklamę.

    --
    nb

  • 30. Data: 2009-03-25 17:27:41
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze nb:

> [...]
    > (nie mam telewizora) i nie wiem, co tam takiego szczególnego,
    > że kupujący A350 prawie zawsze uważani są za zniewolonych

    Chodzi o kłamstwa Boneckiego.
    Chodzi o "testy sponsorowane" wykupywane w magazynach i portalach.
    Chodzi o takie teksty kierowane do dresiarzy:

    "Osoba fotografująca lustrzanką zwraca na siebie uwagę otoczenia.
    Lustrzanka, zwłaszcza z założonym dużym teleobiektywem, takim jak Sony
    70-200/2,8 SSM, budzi szacunek, bowiem sugeruje wyższy poziom
    wtajemniczenia. Osoba z lustrzanką jest postrzegana jako prawdziwy fotograf.
    Bądź jednym z nich!"

    To nie jest target Nikona, Canona i Olympusa. Nawet w przypadku posiadaczy
    najtańszych lustrzanek tych firm. Sony świadomie kieruje swoje produkty do
    specyficznej grupy ludzi i samo wyrabia im opinię. A praktyka potwierdza
    teorię.