  • 1. Data: 2009-03-19 19:26:59
    Temat: Porównywanie obiektywów.
    Od: zbig <z...@g...com>

    Moi drodzy, widziałem kiedyś taką fajną stronę na której można było
    porównywać zdjęcia wykonywane różnymi obiektywami. Z lewej strony
    wybierało się jeden obiektyw, z prawej drugi i włala.

    Niestety nie pamiętam jaki miała adres. Czy ktoś wie o jakiej stronie
    mówię i może poratować linkiem?
    --
    zbi9

  • 2. Data: 2009-03-19 19:55:59
    Temat: Re: Porównywanie obiektywów.
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "zbig" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybierało się jeden obiektyw, z prawej drugi i włala.
    >
    > Niestety nie pamiętam jaki miała adres. Czy ktoś wie o jakiej stronie

    http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Zoo
    m-Lens-Reviews.aspx

  • 3. Data: 2009-03-19 21:33:24
    Od: zbig <z...@g...com>

    Rafi pisze:
    > Użytkownik "zbig" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Zoo
    m-Lens-Reviews.aspx

    Nie nie, to nie to, tam można było porównać obok siebie zdjęcia z dwóch
    dowolnych obiektywów przy dowolnych ustawieniach. Genialna rzecz. Że też
    zapomniałem... :/

  • 4. Data: 2009-03-19 21:36:03
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    m-Lens-Reviews.aspx

    > Nie nie, to nie to, tam można było porównać obok siebie zdjęcia z dwóch
    > dowolnych obiektywów przy dowolnych ustawieniach. Genialna rzecz. Że też
    > zapomniałem... :/

    Ale tu też jest. Trzeba wejść na jakiś obiektyw i później "ISO 12233 Crops" i już...
    :)

  • 5. Data: 2009-03-19 21:41:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze zbig:

    > Niestety nie pamiętam jaki miała adres. Czy ktoś wie o jakiej stronie
    > mówię i może poratować linkiem?

    Imaging Resource, DPReview...

  • 6. Data: 2009-03-20 06:20:08
    Od: zbig <z...@g...com>

    Rafi pisze:
> [...]
    m-Lens-Reviews.aspx

    > Ale tu też jest. Trzeba wejść na jakiś obiektyw i później "ISO 12233 Crops" i
    Rzeczywiście, to to czego szukałem. Dziękuję
    --
    zbi9

  • 7. Data: 2009-03-20 08:49:36
    Od: "PK" <p...@e...pl>