  • Data: 2010-02-15 11:52:32
    Temat: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Też nie wiem, skąd ta pogoń za CO2... CO2 jest dla roślin tym, czy dla nas
    > tlen!! A nasz tlen tworzony jest przez rośliny właśnie z CO2... ja
    > rozumiem zmniejszenie zużycia "nieodnawialnych" zasobów, ale z tym CO2 to
    > już przesadzają... śmiać się będę, jak rośliny zaczną zdychać przez tych
    > ekologów ;P...

    Oczywiście zdychać nie będą, bo radził sobie świetnie zanim jeszcze
    wynaleziono przemysł i transport ;)
    Podobno najwięcej CO2 jest emitowane przez naturę
    (np. wulkany), a ludzie produkują niewielką tylko część.
    Nie oznacza to bynajmniej, że możemy sobie pozwalać na
    zbyt wiele, bo może być też tak, że nawet niewielkie zwiększenie
    emisji zaburzy delikatny układ naszej planety, a wtedy wszystko
    posypie się jak kostki domina.
    Co do "tych ekologów", to też kiedyś podchodziłem do
    nich nieco jak do nawiedzeńców do czasu, aż urząd gminy
    niemalże pod osłoną nocy chciał wykonać nielegalną robotę
    w rezerwacie przyrody nieopodal mojego miejsca zamieszkania.
    Wtedy ci ekolodzy (wśród nich byli mieszkańcy, nazywani potem
    przez niektórych "nawiedzonymi ekologami") stanęli na straży
    przyrody i cały czas kontrolują sytuację. Myślę, że zanim nas
    osobiście nie dotknie degradacja środowiska w naszym miejscu
    zamieszkania, to nie doceni pracy tzw. ekologów.