  • Data: 2010-02-15 14:57:54
    Temat: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Owszem. Ale tez na razie drogie i koszta rosna, bo trzeba zapewnic
    > duzy moment bez przekladni.

    Mają duży moment, są tanie i lekkie.

    > Tak sobie sie nadaje. Przychodzi upalne lato i pradu zaczyna brakowac
    > :-)

    Jak się komuś wmówi, że ma spokojny domek chłodzić w lecie prądem
    (a nie na przykład bezpośrednio Loarą), to i brakuje. Na lato można
    połowę z tych elektrowni wyłączyć (oczywiście gdyby nie to, że one
    chcą zarabiać cały czas).

    > Jestes pewien tych danych ?

    Odległóść szacowałem na oko. Teraz zmierzyłem na mapie, bliżej jest
    15 km niż 20.

    > Nie slyszalem zeby mieli w Paryzu pare atomowych EC.
    > A w innych miastach ?

    Znajomy mieszka w Orleanie (tym starym oczywiście, nad Loarą). Jak
    wyjdzie na dach domu, to widzi chyba cztery. To może nie jest bardzo
    duże miaso, ale małe też nie. A w Paryżu, to akurat sporo grzeją
    geotermalnie.

    > Konkurencja chetnie poinformuje :-)

    Niech sobie informuje. Przecież to i tak widać gdzie są szklarnie
    i stawy. A nad Loarą faceta z wędką też można spotkać.

    --
    Jarek