  • 11. Data: 2010-02-26 07:38:34
    Temat: Re: Czy przejmowanie się regułami HTML ma jakikolwiek sens?
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    W dniu 2010-02-25 22:20, Staszek27 pisze:
    [...]
    > Wniosek: pisanie zgodnie ze standardami jest nieopłacalne.

    A kto powiedział, że w ogóle to więcej kosztuje?

    --
    Peter

  • 12. Data: 2010-02-28 09:42:58
    Od: Łukasz Lech <l...@p...onet.pl>

    Staszek27 pisze:
> [...]
    > zaleceniami W3C zamiast tak jak akurat pasuje jest celowe jeśli chodzi
    > pozycjonowanie? Z moich doświadczeń wynika, że nie.
    > Ponadto, trudno mi znaleźć inne dziedziny w których przynosiłoby to
    > zyski. Skoro największe koncerny, które nota bene odnoszą nierzadko
    > potężne zyski, olewają takie zabawy, to trudno powiedzieć, że coś
    > takiego pomaga komukolwiek.
    > Wnioskuję, że przejmowanie się zasadami jest jedynie stratą czasu (a
    > więc i pieniędzy), a więc jest zjawiskiem NEGATYWNYM. Bardzo proszę o
    > kontrargumenty poparte konkretnymi doświadczeniami, liczbami itp.

    To zależy jakie standardy masz na myśli. Jeśli te z w3c, które chcą
    przerobić HTML'a na XML'a to jest to zwykła ideologia. Ważne, żeby
    dokument był jednoznaczny. Np domykanie tagów tr nie ma większego sensu,
    bo wiadomo że w tr są tylko td i wiadomo, gdzie taki tag się kończy.
    Ale niedomykanie div'ów może mieć już opłakane skutki ;)

    --
    Łukasz Lech
    http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko

  • 13. Data: 2010-02-28 13:30:40
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-28 10:42, Łukasz Lech wrote:
    > Np domykanie tagów tr nie ma większego sensu,
    > bo wiadomo że w tr są tylko td

    Kiedy to th zniknęło z HTMLa?

  • 14. Data: 2010-02-28 13:42:58
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Łukasz Lech" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo wiadomo że w tr są tylko td i wiadomo, gdzie taki tag się kończy.
    > Ale niedomykanie div'ów może mieć już opłakane skutki ;)

    Domykanie td i th nie ma sensu. Tr raczej nalezy domykac.

    lamer

  • 15. Data: 2010-02-28 14:10:09
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2010-02-28 10:42, Łukasz Lech pisze:
    > To zależy jakie standardy masz na myśli. Jeśli te z w3c, które chcą
    > przerobić HTML'a na XML'a to jest to zwykła ideologia.

    Zideologizowanej w3c mówimy nie? Wolimy tutoriale? LOL

    artur

  • 16. Data: 2010-02-28 17:23:00
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-28 14:42, lamer wrote:
    > Domykanie td i th nie ma sensu. Tr raczej nalezy domykac.

    Zainstalujcie sobie jakiś porządny edytor i nie będziecie mieli
    problemów czy domykać czy nie, program zamknie za Was.

  • 17. Data: 2010-02-28 18:10:29
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 28.02.2010 18:23, Paweł Piskorz pisze:

    > Zainstalujcie sobie jakiś porządny edytor i nie będziecie mieli
    > problemów czy domykać czy nie, program zamknie za Was.

    ja calkiem na poważnie, żaden flame. Co proponujesz?

    Żeby nie było, używam "niszowego"* ubuntu

    ___
    * - (c) by iv

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 18. Data: 2010-02-28 20:44:42
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    olo pisze:

    > ja calkiem na poważnie, żaden flame. Co proponujesz?
    >
    > Żeby nie było, używam "niszowego"* ubuntu

    Bluefish?
    Ja tego używam na Ubuntu.

    Ale słyszałam, że niektórzy cenią sobie vim'a ;)

    --
    Bastet-Milo
    http://hekate-design.pl

  • 19. Data: 2010-02-28 22:11:49
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > Zainstalujcie sobie jakiś porządny edytor i nie będziecie mieli problemów
    > czy domykać czy nie, program zamknie za Was.

    Nie lubie jak moj edytor mysli za mnie.
    Nie lubie jak mi dopisuje } albo '].
    Ja nie mam problemow z domykaniem, bo domykam zawsze i zawsze strony
    przechodza walidacje w3c.
    Z tego, co wiem to jednak w HTML 4 nie trzeba domykac ani td ani th, ale nie
    mam 100% pewnosci co do tr.

    lamer

  • 20. Data: 2010-03-01 12:03:08
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-28 19:10, olo wrote:

    > ja calkiem na poważnie, żaden flame. Co proponujesz?

    Ja korzystam z gVima + snipMate:
    film: http://vimeo.com/3535418 (po 1 minucie jest html)
    plugin: http://www.vim.org/scripts/script.php?script_id=2540
    )
    Warty polecenia jest również jEdit - http://taat.pl/jedit/
    Jeżeli nie zależy Ci na turbopisaniu, możesz skorzystać z aptany
    (http://www.aptana.org/studio/download), tam od razu działa zamykanie
    elementów (w eclipse pewnie też).

    > Żeby nie było, używam "niszowego"* ubuntu

    Ww. aplikacje są zarówno pod Linuksa jak i pod Windows.