  • 1. Data: 2010-02-24 08:51:17
    Temat: Darmowy Serwer WWW z CMS
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    poszukuje darmowego serwera www
    bez tragicznych limitow
    na stronke gdzie mozna zarzadzac trescia poprzez
    Geeklog, JoomlaMambo Open Source itp
    i zalozyc wlasna domene,
    jestem w stanie zniesc jakas rozsadne ilosc reklam,
    ale tez nie chcialbym by strone zniknela za rok, dwa bo firma
    zwinie zagle, ew taka do ktorej mozna by podpiac domene ORG.PL

  • 2. Data: 2010-02-24 17:40:36
    Temat: Re: Darmowy Serwer WWW z CMS
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 09:51:17 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > chcialbym by strone zniknela za rok, dwa bo firma zwinie zagle, ew taka
    > do ktorej mozna by podpiac domene ORG.PL

    Jak widze takie posty, rece zalamuje. Czy ty sie zywisz w jadlodalni dla
    bezdomnych? Bo jak nie, to co Cie powstrzymuje by zaplacic za hosting 3zl/
    miesiecznie i nie biadolic jak dupa, ze zniesiesz reklamy, zniesiesz
    wszystko, ale 3 zlotych nie wydasz?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2010-02-24 17:49:52
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "|<ońrad" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezdomnych? Bo jak nie, to co Cie powstrzymuje by zaplacic za hosting 3zl/
    > miesiecznie i nie biadolic jak dupa, ze zniesiesz reklamy, zniesiesz

    sluchaj losiu ....
    ja mam swoje domeny (3) i adres i place ok 400 za calosc
    i mam co mi potrzeba

    a pytam w imieniu kolezanki ktora probuje sily i chcialby
    gdzies potestowac i posadzic strone
    ty myslisz ze kazdy ma szmal na inwestycje tak od razu?
    jak nie potrafisz pomoc to sie lepiej zamknij
    a jak potrafisz to daj to strone za 3zl/msc

  • 4. Data: 2010-02-24 18:24:32
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-02-24 18:49, Marek pisze:

> [...]

    Bo dzisiejsza yo młodzież chce szybko, dobrze i za darmo.

    > sluchaj losiu ....
    > ja mam swoje domeny (3) i adres i place ok 400 za calosc
    > i mam co mi potrzeba

    Wiec użycz miejsca koleżance.

    > a pytam w imieniu kolezanki ktora probuje sily i chcialby
    > gdzies potestowac i posadzic strone

    Pod adresem http://127.0.0.1/ jest naprawdę super serwer, przynajmniej u
    mnie.

    > ty myslisz ze kazdy ma szmal na inwestycje tak od razu?

    Skoro piszesz zdania z małej listery, z błędami, w imieniu koleżanki i
    oceniasz 3 zł jako inwestycje... oczekujesz poważnej odpowiedzi?
    Pomyśl czy jakikolwiek zdrowo myślący człowiek, który posiada hosting,
    chciałby za 3zł miesięcznie czytać takie maile? ;)

    > jak nie potrafisz pomoc to sie lepiej zamknij

    Teraz na pewno każdy Ci pomoże.

    > a jak potrafisz to daj to strone za 3zl/msc

    A przetłumaczysz?

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny

  • 5. Data: 2010-02-24 21:46:54
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "Marek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale tez nie chcialbym by strone zniknela za rok, dwa bo firma
    > zwinie zagle, ew taka do ktorej mozna by podpiac domene ORG.PL

    takich chyba nie ma ...

    wez od kolezanki 5zeta i udostępnij swoj hosting tak chyba bedzie najlepiej

  • 6. Data: 2010-02-24 22:00:04
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    > takich chyba nie ma ...
    >
    > wez od kolezanki 5zeta i udostępnij swoj hosting tak chyba bedzie
    > najlepiej

    wole nie wchodzic w takie uklady typu uzyczenia
    wole namierzyc jej taki serwer i miec ja z glowy
    niz ma chodzic wokol mnie i brzeczec jak mucha a to i tamto a jak
    no sam wiesz

    ale kumpel sie juz zaoferowal za free ze swoim hostingiem
    mimo to moze sa jednak takie z free cms?

  • 7. Data: 2010-02-25 17:00:45
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    > mimo to moze sa jednak takie z free cms?

    Tak, jest- http://wordpress.com/

    Nie pasuje?
    No to masz za <50 zl rocznie:
    http://linuxpl.com/?id=hosting&k=w1gb

    Za drogo dla kolezanki? To niech idzie do pracy albo postawi sobie Krasnal
    Serv.

    lamer

  • 8. Data: 2010-02-25 20:41:24
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Marek" napisał:

    > a pytam w imieniu kolezanki ktora probuje sily i chcialby
    > gdzies potestowac i posadzic strone

    To napisz, na www.isonet.pl
    założymy konto w ramach naszego programu
    "Młodzi i kreatywni"
    http://www.isonet.pl/wspolpraca.html#mlodzi
    i koleżanka będzie mogła sobie popróbować.

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl