  • 1. Data: 2010-02-23 20:46:59
    Temat: Ceny domen
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Od jakiegos czasu rejestruje domeny w ovh, bo maja taniej niz jakies home
    czy nazwa, ale wydaje mi sie, ze cana za com/net jakby nieco podskoczyla.
    Pogooglalem troche i trafilem na taka strone:
    http://domenydomeny.pl/cheapest_pl.php
    Grafika beznadziejna, ale lista wydaje sie przedstawiac aktualny stan
    rzeczy.
    Strona nie moja, ani nikodo kogo znam. Rzucam, bo moze sie komus przyda.

    Pozdrawiam,
    lamer

  • 2. Data: 2010-02-24 11:35:31
    Temat: Re: Ceny domen
    Od: beherit / pn <b...@f...sprawdzamRazNaMiesiacWyrywkowo.eu.org>

    lamer pisze:
> [...]
    > http://domenydomeny.pl/cheapest_pl.php
    > Grafika beznadziejna, ale lista wydaje sie przedstawiac aktualny stan

    Dość aktualny, ale nie bierze pod uwagę faktu, że czasem u tych
    najtańszych ceny skaczą dość znacznie.
    Pozdr,p