  • 1. Data: 2010-02-24 21:10:17
    Temat: Wordpress - more-link zaraz za tekstem
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam,
    jak ustawić link do "read more" w wordprersie aby ustawiał się zaraz za
    ostatnim słowem w paragrafie a nie pod nim ??

    Usunąłem domyślny styl ale i tak wyswietla się pod paragrafem tekstu

  • 2. Data: 2010-02-24 21:15:52
    Temat: Re: Wordpress - more-link zaraz za tekstem
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > ostatnim słowem w paragrafie a nie pod nim ??
    >
    > Usunąłem domyślny styl ale i tak wyswietla się pod paragrafem tekstu

    wpis dzieli mi się na paragrafy i more link jest w osobny paragrafie,
    pousuwałem te instancje ale nadal jest w paragrafie.

  • 3. Data: 2010-02-25 12:52:14
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 22:15:52 +0100, hazet napisał(a):

    > wpis dzieli mi się na paragrafy i more link jest w osobny paragrafie,
    > pousuwałem te instancje ale nadal jest w paragrafie.

    w skorce w index.php znajdz funkcje the_content(). jej parametrem jest
    wlasnie to jak ma sie wyswietlac link do czytaj wiecej

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';