  • 1. Data: 2010-02-25 13:19:11
    Temat: [JavaScript] Prosty program do ustawiania/wskazywania elementów
    Od: "Lucjan J.A. Tumim" <L...@a...fm.pl>

    Zasugerowano mi bym tu zapytał o przykład programu w Java Script, który
    pozwliłby mi wybrać pewne elementy.

    Mam liste kilkuset elementów
    (x,y) (nazwa pliku graficznego) (1|0 czyli stan obrazka)

    Obrazki, pliki graficzne niestety są w różnych miejscach i nie są
    standardowej wielkości. Nie mogą być to nawet figury regularne. Są to
    wielokąty, czasem wklęsłe.

    Chodzi o to by po wyświetleniu tych elementów dało się pozmieniać ich stan
    (wciśnięty nie wciśnięty) i wyświetlić wynik w takiej samej formie jak na
    poczatku. Grafika może byc rastrowa, a może być jako path svg , stan tych
    elementow może być pojedyńczym kolorem. np. białe czarne. Nie musi mieć
    jakis strasznie dziwnych wzorów.

    Dane były by generowane z innego programu zatem pewnie potrzebne by było
    php. Samo php znam, ale JS juz nie.
    Nie mam nawet bladego pojecia gdzie szukac i jak moglby wygladac szkielet
    takiej aplikacji. Sugerowano mi , ze to moze przyblizeniem moglby byc saper,
    ale tu nie ma zadnej regularnosci. a w saperze mamy zawsze kwadraty i to
    jednorodnie rozlozone. u nie ma takiej opcji.

    Jesli ktos wie jak to napisac, lub moze zna jakis przyklad, ktory robic cos
    podobnego prosze o wskazanie źródła lub podzielenie sie pomysłem.

  • 2. Data: 2010-02-25 22:48:04
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-25 14:19, Lucjan J.A. Tumim wrote:
    > Zasugerowano mi bym tu zapytał o przykład programu w Java Script

    Wprowadzono Cię w błąd, od JavaScriptu jest grupa pl.comp.lang.javascript