  • 21. Data: 2010-03-03 21:51:17
    Temat: Re: Czy przejmowanie się regułami HTML ma jakikolwiek sens?
    Od: Łukasz Lech <l...@p...onet.pl>

    Artur Muszyński pisze:

    > Zideologizowanej w3c mówimy nie? Wolimy tutoriale? LOL
    >
    > artur

    HTML jest starszy niż XML i wszystkie przeglądarki go obsługują. Chcesz
    robić coś co nie ma sensu, twój wybór. XML miał być human-readable nie
    human-writable ;)
    Oczywiście pisząc generator dbam o domykanie tagów, ale pisząc HTML
    ręcznie nie ma to większego sensu i w oczywistych przypadkach jest
    zwykłą stratą czasu.

    --
    Łukasz Lech
    http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko

  • 22. Data: 2010-03-03 21:53:10
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 03.03.2010, Łukasz Lech <l...@p...onet.pl> wroted:

    > HTML jest starszy niż XML

    To nie jest taka całkiem do końca prawda.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 23. Data: 2010-03-19 14:33:22
    Od: StaCH <s...@u...com>

    On 28 Lut, 19:10, olo <o...@n...com> wrote:

    > ja calkiem na poważnie, żaden flame. Co proponujesz?
    >
    > Żeby nie było, używam "niszowego"* ubuntu

    Proponuje moj ulubiony Quanta Plus.

    Pozdrowienia!!StaCH.

  • 24. Data: 2010-03-24 08:23:24
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    Tu nie chodzi o wyszukiwarki ale powiem tak,
    jak ktoś chce być fachowcem to standardy są obowiązkowe.

    Ten kretynizm w różnym nazewnictwie instrukcji w JS
    robiących to samo pod różnymi przeglądarkami
    spowodował niepotrzebną komplikację tworzonych stron.
    Winny jest ten kto był jako drugi, bo w tym zakresie
    powinno obowiązywać prawo pierwszeństwa ale w kategoriach
    uznania jakiegoś wynalazku za standard. Wewnętrzny kod
    może, a nawet powinien się róznić np szykością wykonywania.

    Nie wiem czy to tutaj ale czytałem posty kolegi Arciszewskiego
    i chociaż to parę linijek od razu widać, że jest prawdziwym
    programistą i naprawdę będąc na grupie pomaga tym, którzy chcą
    sie rozwinąć, którzy chcą być fachowcami.

    W stosunku do ludzi, którzy chcą mieć swoją www i nie są
    programistami mam bardzo dużą tolerancję i cieszy mnie,
    że próbują.

    Andrzej.

  • 25. Data: 2010-03-24 08:26:00
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    NKAB - pisze:

    > W stosunku do ludzi, którzy chcą mieć swoją www i nie są
    > programistami mam bardzo dużą tolerancję i cieszy mnie,
    > że próbują.

    A co ma wspólnego bycie programistą do robienia stron www?
    Ja nie jestem programistką w ogóle (dopiero się uczę), a własną stronę
    mam... Bez, że tak powiem, próbowania.

    --
    pozdrawiam
    Bastet_Milo

  • 26. Data: 2010-03-24 08:37:15
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    > Ww. aplikacje są zarówno pod Linuksa jak i pod Windows.

    Długi czas robiłem wszystko w notatniku, bo posiadał go każdy
    klient a większość robiłem właśnie na miejscu.

    Teraz polubiłem edytor NoteTab, ma zakładki, które pamięta
    a ponieważ robię kilka projetków na raz to są one niezbędne.

    I ma taką fajną funkcję:

    10
    30

    lub

    10 + 30

    zaznaczam i wciskam Ctrl-e a w alercie mam wynik skopiowany do schowka,
    który dalej mogę wykorzystywać (oczywiście działania mogą być bardziej
    złożone).

    Co do zamykania to zostało mi z dawnych czasów,
    że niezależnie od edytora piszę:

    if()
    {
    }

    i potem w środek wstawiam jakieś linijki i nie mam problemów z domykaniem.

    Andrzej.