  • 81. Data: 2011-09-29 06:30:48
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:02:43 +0200,
    Endriu <n...@i...pl> screamed:

    > O czym ty kurna gadasz ....

    O tym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
    I popraw sobie w końcu czytnik, psujesz polskie znaki. Linka podałem
    w poprzedniej wiadomości.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 08:29:58 user up 12940 days, 20:24, 1 user, load average: 0.18, 0.89, 0.84 ]

    Confucious say: man and mouse the same, both end up in pussy.

  • 82. Data: 2011-09-29 06:33:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:06:32 +0200,
    Endriu <n...@i...pl> screamed:

    > Romanie ale? sie zaanga?owa? emocjonalnie, a ja tylko o schematy elektryczne
    > i wykresy zapyta?em....

    Złe miejsce wybrałeś, już ci to pisano wieolkrotnie.
    Interesujące cię zagadnienia z ochotą wyjaśnią ci tu
    http://www.tupolev.ru/

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:32:54 user up 12940 days, 20:27, 1 user, load average: 0.18, 0.89, 0.84 ]

    Minds are like Parachutes. They work best when open.

  • 83. Data: 2011-09-29 07:36:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
    > lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

    Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
    To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
    kimkolwiek ukrwyać....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 84. Data: 2011-09-29 07:53:53
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Endriu wrote:

    > Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
    > To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
    > kimkolwiek ukrwyać....

    Dawaj trolu dawaj, zweryfikujemy a potem zrobimy z nimi uzytek, tak
    zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny na grupie
    do tego nie przeznaczonej. Z reszta jak na trola przystalo, pewnie
    podasz bzdury, prosciej bedzie chyba samemu ustalic.

    M.

  • 85. Data: 2011-09-29 08:26:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 86. Data: 2011-09-29 08:29:24
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > :).

    Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest dobry
    pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje, które
    troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 87. Data: 2011-09-29 08:31:02
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje,
    > które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.

    Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 88. Data: 2011-09-29 08:37:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....

    To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
    podkurwił....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 89. Data: 2011-09-29 09:21:14
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Miałem się nie udzielać ale te debilizmy są nie do zniesienia

    Użytkownik Endriu napisał:

    > Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy

    A co tam się ograniczać, nawet jak całe skrzydło odpadnie da się latać
    http://www.youtube.com/watch?v=b9mu3zVNiWM
    tylko że ta sztuczka nie wyjdzie starym tupolewem podchodzącym do
    lądowania na 6-ciu metrach blisko prędkości przeciągnięcia.

    > już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała

    Każda część skrzydła jest newralgiczna, zwłaszcza w tej fazie lotu która
    nazywa się lądowanie.

    > zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku

    Nikt poza Tobą nie pisze że samolot utracił połowę skrzydła.

    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

    Zapis urywa się w momencie przyglebienia, rejestratory zostały wówczas
    wyrwane z przyspieszeniem bodajże 200G a jeden nawet o coś się rozpruł

    > Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców

    Jakich naukowców? Polskich? Masz na myśli tych z filmu w pierwszym
    poście? Toż to pracownicy hamerykańskich uczelni.
    Co do samej symulacji mam zastrzeżenia do 3-ch spraw:
    1. Model brzozy przyjęto jako okrągły a ona taka nie jest, istotna
    sprawa, kształt klinowy mógłby znacznie wzmocnić drzewo.
    2. nie uwzględniono wieku konstrukcji skrzydła i idącego za tym
    zmęczenia materiału (osłabienie konstrukcji, podczas remontu skrzydła
    nie są wymieniane)
    3. Nie uwzględniono mechaniki skrzydła, skrzydło było w konfiguracji do
    lądowania a na symulacji do zwykłego lotu poziomego.

    > kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...

    Fakt wytknęli kilka (dość rażących IMHO) niedoróbek nie mających wpływu
    na całokształt opracowania.

    Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
    teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do
    swoich racji więc przestań śmiecić.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 90. Data: 2011-09-29 09:26:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

    Thursday, September 29, 2011, 2:42:58 AM, you wrote:

    > I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP :)

    Nieee... Z dziadkiem to był Michał J. - robił sobie jaja na gościnnych
    występach u dziadka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl