-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub
-nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder.news-service.com!feeder.news-servi
ce.com!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!voer-me.high
winds-media.com!npeersf01.ams.highwinds-media.com!newsfe06.ams2.POSTED!00000000
!not-for-mail
From: AlexY <a...@i...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Firefox/6.0.2
SeaMonkey/2.3.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a?
?.
References: <j5rt29$fqs$1@usenet.news.interia.pl> <j5slm9$4h6$1@news.onet.pl>
<j5t4jv$e05$1@usenet.news.interia.pl> <j5t4qr$9k6$1@news.onet.pl>
<j5t5rd$fuk$1@usenet.news.interia.pl> <j5ufp9$b8r$1@inews.gazeta.pl>
<j5urs9$8p5$1@usenet.news.interia.pl> <j5v075$k5b$1@news.onet.pl>
<6...@p...pl>
<j5vh58$ahp$1@usenet.news.interia.pl> <j5vt2j$llg$1@news.onet.pl>
<j60193$4i1$1@usenet.news.interia.pl> <j602c0$82n$1@news.onet.pl>
<j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 54
Message-ID: <3MWgq.13$bO7.2@newsfe06.ams2>
NNTP-Posting-Host: 86.17.67.14
X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
X-Trace: newsfe06.ams2 1317288063 86.17.67.14 (Thu, 29 Sep 2011 09:21:03 UTC)
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Sep 2011 09:21:03 UTC
Organization: virginmedia.com
Date: Thu, 29 Sep 2011 10:21:14 +0100
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:618320
[ ukryj nagłówki ]Miałem się nie udzielać ale te debilizmy są nie do zniesienia
Użytkownik Endriu napisał:
>> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
>> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
>> 1:09-1:11.
>
> Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
A co tam się ograniczać, nawet jak całe skrzydło odpadnie da się latać
http://www.youtube.com/watch?v=b9mu3zVNiWM
tylko że ta sztuczka nie wyjdzie starym tupolewem podchodzącym do
lądowania na 6-ciu metrach blisko prędkości przeciągnięcia.
> już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
Każda część skrzydła jest newralgiczna, zwłaszcza w tej fazie lotu która
nazywa się lądowanie.
> zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku
Nikt poza Tobą nie pisze że samolot utracił połowę skrzydła.
> zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.
Zapis urywa się w momencie przyglebienia, rejestratory zostały wówczas
wyrwane z przyspieszeniem bodajże 200G a jeden nawet o coś się rozpruł
> Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
Jakich naukowców? Polskich? Masz na myśli tych z filmu w pierwszym
poście? Toż to pracownicy hamerykańskich uczelni.
Co do samej symulacji mam zastrzeżenia do 3-ch spraw:
1. Model brzozy przyjęto jako okrągły a ona taka nie jest, istotna
sprawa, kształt klinowy mógłby znacznie wzmocnić drzewo.
2. nie uwzględniono wieku konstrukcji skrzydła i idącego za tym
zmęczenia materiału (osłabienie konstrukcji, podczas remontu skrzydła
nie są wymieniane)
3. Nie uwzględniono mechaniki skrzydła, skrzydło było w konfiguracji do
lądowania a na symulacji do zwykłego lotu poziomego.
> kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...
Fakt wytknęli kilka (dość rażących IMHO) niedoróbek nie mających wpływu
na całokształt opracowania.
Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do
swoich racji więc przestań śmiecić.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.11 09:26 RoMan Mandziejewicz
- 29.09.11 09:30 RoMan Mandziejewicz
- 29.09.11 09:30 Endriu
- 29.09.11 09:32 RoMan Mandziejewicz
- 29.09.11 10:48 Darek
- 29.09.11 10:55 JDX
- 29.09.11 11:30 Endriu
- 29.09.11 17:40 Artur Stachura
- 29.09.11 17:40 John Kołalsky
- 29.09.11 18:14 Konop
- 29.09.11 19:26 Konop
- 29.09.11 19:28 RoMan Mandziejewicz
- 29.09.11 21:01 Endriu
- 29.09.11 21:19 JK
- 29.09.11 21:36 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- HDMI
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem