eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 105

  • 91. Data: 2011-09-29 09:30:27
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
    > teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do swoich
    > racji więc przestań śmiecić.

    Nie no, trzeba będzie skończyć - chocby z uwagi na zdrowie psychiczne
    kolegów Romana i Michała ...


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 92. Data: 2011-09-29 09:30:57
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    Thursday, September 29, 2011, 9:36:16 AM, you wrote:

    >> Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
    >> lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

    > Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
    > To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
    > kimkolwiek ukrwyać....

    Jakie GG w stopce? Nie używam GG od lat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 93. Data: 2011-09-29 09:32:33
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    Thursday, September 29, 2011, 10:37:38 AM, you wrote:

    >>> Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest
    >>> dobry
    >>> pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje,
    >>> które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.
    >> Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....
    > To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
    > podkurwił....

    Mógłbyś zakończyć te strumienie świadomości i odpowiadanie samemu
    sobie? To cuchnie schizofrenią na kilometr.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 94. Data: 2011-09-29 10:48:21
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    >>> które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.
    >>
    >> Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....
    >
    > To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
    > podkurwił....

    jezu, człowieku, przestań tworzyć potok odpowiedzi dla samego siebie,
    generujesz tu śmietnik, wątpliwie łączący się z tematyką grupy i do tego
    dziesiątki odpowiedzi samemu sobie.
    Jak już śmiecisz weź to ujmij choć w jedną odpowiedź i nie wysyłaj ich
    w tak nerwowy sposób.



  • 95. Data: 2011-09-29 10:55:31
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-09-29 11:32, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [.....]
    > Mógłbyś zakończyć te strumienie świadomości i odpowiadanie samemu
    > sobie? To cuchnie schizofrenią na kilometr.
    Dopiero teraz to poczułeś??? :-) Ja gdy tylko zobaczyłem pierwszego
    posta to od razu zaniosło mi pięknym umysłem w stylu mojego ulubieńca,
    Antka Macierewicza
    (http://img692.imageshack.us/img692/4136/antek2gderk
    .jpg). :-)


  • 96. Data: 2011-09-29 11:30:15
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > (http://img692.imageshack.us/img692/4136/antek2gderk
    .jpg). :-)

    Dajcie już spokój chłopaki. Myślałem że na posta nikt nie odpowie (jak na
    innych grupach) a tu Romanowi ciśnienie skoczyło no i zrobił się ambaras
    (nie wnikam w motywy) ...

    Mógłbym męczyć Romana za jego zajadłość jeszczę z parę dni, ale odpuszczam.

    EOT.

    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 97. Data: 2011-09-29 17:40:05
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Thu, 29 Sep 2011 01:39:06 +0200, John Smith <d...@b...pl> wrote:
    > Jako że brzoza w ogóle nie zawiera elektroniki, twój wątek zupełnie
    > nie pokrywa się z ulubionymi tematami dyskusji.

    http://xkcd.com/956/

    :-)

    --
    Artur Stachura


  • 98. Data: 2011-09-29 17:40:58
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    >> Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz
    >> dostać wylewu? :)
    >
    > Nie ma obawy - nie z takimi trollami dawałem sobie radę. Troll nie
    > zdaje sobie sprawy z pozoru swojej anonimowości. Pamiętasz, co
    > uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
    > adresem domowym i numerem komórki.

    Co ma trolowanie do naruszania cudzej prywatności ? -> Pierdoły


  • 99. Data: 2011-09-29 18:14:08
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 28.09.2011 23:15, Endriu pisze:
    >> Chyba sam si? skompromitowa?e? udaj?c, ?e nie widzisz odpadaj?cej ko?c?wki
    >> skrzyd?a mi?dzy 0:20 a 0:25 oraz pe?nego ci?cia przy widoku z boku o
    >> 1:09-1:11.
    >
    > Po utracie ko?c?wki skrzyd?a samolot mo?e dalej lecie?, a po utracie po?owy
    > ju? nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu cz?? skrzyd?a przetrzyma?a
    > zdrerzenie wi?c opowie?ci o utracie po?owy skrzyd?a i beczce (oraz zaniku
    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie mi?dzy bajki mo?na w?o?y?.
    >
    > Udowadnia to r?wniez eksperyment obliczeniowy polskich naukowc?w
    > kompromituj?c tym samym nieudolno?? pseudokomisji Millera ...
    >

    Człowieku, co Ty piszesz?? I w jakim języku - dalej nie widzę ogonków..
    ale nieważne. W czasie lądowania siła nośna równoważy siłę ciężkości,
    dlatego samolot powoli zniża lot. Prędkość jest bardzo mała (jak na
    samolot), czyli rzędu 250km/h. Obcięcie kilku metrów skrzydła powoduje 2
    rzeczy:
    - zmniejszenie sumarycznej siły nośnej samolotu, co powoduje szybsze
    opadanie samolotu
    - zmianę rozkładu tej siły (krótsze skrzydło opada, dłuższe się unosi)
    przez co samolot obraca się...

    Powierzchnia nośna samolotu TU-154 to ok 200m2, czyli ten kilku metrowy
    kawałek skrzydła, to zapewne nie jest 0,5% tej powierzchni, tylko kilka
    %, a to już dużo...

    Tak ciężko to pojąć??

    A tak apropo... Porównaj sobie masę własną i wymiary...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PT-91

    Samolot jest wielokrotnie większy i tylko trochę cięższy... On nie może
    być PANCERNY!! On ma być lekki, a nie twardy, dlatego to głupie drzewo
    "pędzące z prędkością 250km/h" może doprowadzić do jego katastrofy...


    --
    Pozdrawiam
    Konop


  • 100. Data: 2011-09-29 19:26:14
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Konop <k...@g...pl>

    >> Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
    >> To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
    >> kimkolwiek ukrwyać....

    > Jakie GG w stopce? Nie używam GG od lat.

    To potwierdza, że Endriu ma urojenia ;););)...


    --
    Pozdrawiam
    Konop

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: