-
71. Data: 2011-09-28 20:49:30
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
> przeciętych słupami telefonicznymi.
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=QHZY0-XUmMA
To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....
http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA&feature=p
layer_detailpage#t=69s
... i dopiero urywa się gdy samolot walnie w nasyp (na skutek siły
bezwładności zderzenia). Gdyby zderzenie z drenianymi belkami miało
doprowadzić do ucięcia skrzydła, musiałyby one odpaśc "na zewnątrz" skryzdła
w kierunku "od osi samolotu" ....
Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
teorii spiskowych ......
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
72. Data: 2011-09-28 21:08:14
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: Mario <m...@p...onet.pl>
W dniu 2011-09-28 22:49, Endriu pisze:
>> To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
>> przeciętych słupami telefonicznymi.
>> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=QHZY0-XUmMA
>
> To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
> wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
> prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....
Ale to w przypadku skrzydła w okolicy silnika, gdzie jest zapewne dość
silna konstrukcja. Ale wcześniej o 1:09 w skrzydło wbija się skrajny
słup i o 1:11 odcina około czterometrową końcówkę, tuż przed wbiciem
się bliższego słupa w okolicę silnika. A w Tutce też została odcięta
końcówka skrzydła.
> Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
> pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
> teorii spiskowych ......
Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej
końcówki skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z
boku o 1:09-1:11.
--
Pozdrawiam
MD
-
73. Data: 2011-09-28 21:15:56
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
> 1:09-1:11.
Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku
zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.
Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
74. Data: 2011-09-28 21:30:30
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Endriu,
Wednesday, September 28, 2011, 10:49:30 PM, you wrote:
>> To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
>> przeciętych słupami telefonicznymi.
>> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=QHZY0-XUmMA
> To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
> wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
> prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....
> http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA&feature=p
layer_detailpage#t=69s
> ... i dopiero urywa się gdy samolot walnie w nasyp (na skutek siły
> bezwładności zderzenia). Gdyby zderzenie z drenianymi belkami miało
> doprowadzić do ucięcia skrzydła, musiałyby one odpaśc "na zewnątrz" skryzdła
> w kierunku "od osi samolotu" ....
> Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
> pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
> teorii spiskowych ......
Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?
Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
75. Data: 2011-09-28 21:48:26
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: Mario <m...@p...onet.pl>
W dniu 2011-09-28 23:15, Endriu pisze:
>> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
>> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
>> 1:09-1:11.
>
> Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
> już nie.
A skąd ty wiesz, że po utracie 4 metrów samolot może lecieć? A co z
różnicą sił nośnych lewego i prawego skrzydła?
Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
> zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce
A może 1/3 a nie połowy? A newralgiczna części to jest mocowanie silnika
:) W obu przypadkach samolot nie stracił silnika. A w DC7 słup wyraźnie
wbił się do połowy skrzydła i nie wiadomo czy za parę sekund i tak ono
by nie odpadło.
(oraz zaniku
> zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.
Przeanalizuj sobie czasy: sygnału markera z bliższej NDB, zderzenia z
brzozą (i krzyku "kurwa"), i końca zapisu. Podstaw prędkość i wyjdzie
ci, że w momencie końca zapisu samolot znajdował się już na początku
obszaru w którym znalazły się jego szczątki. Ja to przerabiałem na pręgu
bo chciałem uczciwie "naukowo" podejść to hipotez stawianych przez
zwolenników teorii spisku. A jeśli jakiś instrument w tym momencie
pokazywał kilkanaście metrów wysokości to zastanów się co to za rodzaj
wysokościomierza i jaka jest jego dokładność.
> Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
> kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...
Powtarzaj sobie to jak mantrę to będziesz trwał silny w swojej wierze.
--
Pozdrawiam
MD
-
76. Data: 2011-09-28 21:56:55
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-09-28 23:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?
>
> Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?
Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz
dostać wylewu? :)
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
77. Data: 2011-09-28 22:17:13
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Grejon,
Wednesday, September 28, 2011, 11:56:55 PM, you wrote:
>> Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?
>> Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?
> Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz
> dostać wylewu? :)
Nie ma obawy - nie z takimi trollami dawałem sobie radę. Troll nie
zdaje sobie sprawy z pozoru swojej anonimowości. Pamiętasz, co
uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
adresem domowym i numerem komórki.
Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
78. Data: 2011-09-28 23:39:06
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: John Smith <d...@b...pl>
W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze:
[...]
Naucz się Szanowny Kolego "raz na jutro", że ta grupa ma w nazwie
"elektronika", ale dyskutuje się tu o pralkach, lodówkach i co
najważniejsze o kodowaniu znaków w postach.
Jako że brzoza w ogóle nie zawiera elektroniki, twój wątek zupełnie
nie pokrywa się z ulubionymi tematami dyskusji.
K.
-
79. Data: 2011-09-29 00:42:58
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2011-09-29 00:17, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Pamiętasz, co
> uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
> adresem domowym i numerem komórki.
I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP :)
--
venioo
GG:198909
-
80. Data: 2011-09-29 06:00:47
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j5vvlv$h3u$1@inews.gazeta.pl...
> Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):
>
>> > Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
>> > działania.
>>
>> Nie jestem lotniarzem:).
>> A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?
>>
>> Artur(m)
>>
> Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu.
> Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do
> połowy długości skrzydła.
> Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną
> identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach.
> Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i
> poruszają
> się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do
> góry
> by powodować przechylanie samolotu na boki.
> Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w
> szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych
> transportowych
> oraz pasażerskich.
O, dzięki.
Teraz wiem. Czyli, najprawdopodobniej) klapy na nieodpadniętym skrzydle
były w dół,
a lotki poziomo.
Jeszcze chwilę pociągnę ten NTG wątek. Ale klapy sa chyba wiele szarsze od
lotek?
Artur(m)