eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › Czy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 105

  • 71. Data: 2011-09-28 20:49:30
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
    > przeciętych słupami telefonicznymi.
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QHZY0-XUmMA

    To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
    wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
    prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....

    http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA&feature=p
    layer_detailpage#t=69s

    ... i dopiero urywa się gdy samolot walnie w nasyp (na skutek siły
    bezwładności zderzenia). Gdyby zderzenie z drenianymi belkami miało
    doprowadzić do ucięcia skrzydła, musiałyby one odpaśc "na zewnątrz" skryzdła
    w kierunku "od osi samolotu" ....

    Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
    pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
    teorii spiskowych ......

    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 72. Data: 2011-09-28 21:08:14
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 22:49, Endriu pisze:
    >> To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
    >> przeciętych słupami telefonicznymi.
    >> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QHZY0-XUmMA
    >
    > To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
    > wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
    > prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....

    Ale to w przypadku skrzydła w okolicy silnika, gdzie jest zapewne dość
    silna konstrukcja. Ale wcześniej o 1:09 w skrzydło wbija się skrajny
    słup i o 1:11 odcina około czterometrową końcówkę, tuż przed wbiciem
    się bliższego słupa w okolicę silnika. A w Tutce też została odcięta
    końcówka skrzydła.

    > Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
    > pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
    > teorii spiskowych ......

    Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej
    końcówki skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z
    boku o 1:09-1:11.

    --
    Pozdrawiam
    MD


  • 73. Data: 2011-09-28 21:15:56
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
    > skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
    > 1:09-1:11.

    Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
    już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
    zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku
    zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

    Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
    kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 74. Data: 2011-09-28 21:30:30
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    Wednesday, September 28, 2011, 10:49:30 PM, you wrote:

    >> To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
    >> przeciętych słupami telefonicznymi.
    >> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QHZY0-XUmMA

    > To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
    > wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
    > prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....

    > http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA&feature=p
    layer_detailpage#t=69s

    > ... i dopiero urywa się gdy samolot walnie w nasyp (na skutek siły
    > bezwładności zderzenia). Gdyby zderzenie z drenianymi belkami miało
    > doprowadzić do ucięcia skrzydła, musiałyby one odpaśc "na zewnątrz" skryzdła
    > w kierunku "od osi samolotu" ....

    > Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
    > pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
    > teorii spiskowych ......

    Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?

    Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 75. Data: 2011-09-28 21:48:26
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 23:15, Endriu pisze:
    >> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
    >> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
    >> 1:09-1:11.
    >
    > Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
    > już nie.

    A skąd ty wiesz, że po utracie 4 metrów samolot może lecieć? A co z
    różnicą sił nośnych lewego i prawego skrzydła?

    Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
    > zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce

    A może 1/3 a nie połowy? A newralgiczna części to jest mocowanie silnika
    :) W obu przypadkach samolot nie stracił silnika. A w DC7 słup wyraźnie
    wbił się do połowy skrzydła i nie wiadomo czy za parę sekund i tak ono
    by nie odpadło.

    (oraz zaniku
    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

    Przeanalizuj sobie czasy: sygnału markera z bliższej NDB, zderzenia z
    brzozą (i krzyku "kurwa"), i końca zapisu. Podstaw prędkość i wyjdzie
    ci, że w momencie końca zapisu samolot znajdował się już na początku
    obszaru w którym znalazły się jego szczątki. Ja to przerabiałem na pręgu
    bo chciałem uczciwie "naukowo" podejść to hipotez stawianych przez
    zwolenników teorii spisku. A jeśli jakiś instrument w tym momencie
    pokazywał kilkanaście metrów wysokości to zastanów się co to za rodzaj
    wysokościomierza i jaka jest jego dokładność.

    > Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
    > kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...

    Powtarzaj sobie to jak mantrę to będziesz trwał silny w swojej wierze.



    --
    Pozdrawiam
    MD


  • 76. Data: 2011-09-28 21:56:55
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-28 23:30, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?
    >
    > Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?

    Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz
    dostać wylewu? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi


  • 77. Data: 2011-09-28 22:17:13
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Wednesday, September 28, 2011, 11:56:55 PM, you wrote:

    >> Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?
    >> Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?
    > Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz
    > dostać wylewu? :)

    Nie ma obawy - nie z takimi trollami dawałem sobie radę. Troll nie
    zdaje sobie sprawy z pozoru swojej anonimowości. Pamiętasz, co
    uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
    adresem domowym i numerem komórki.

    Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
    lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 78. Data: 2011-09-28 23:39:06
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze:
    [...]

    Naucz się Szanowny Kolego "raz na jutro", że ta grupa ma w nazwie
    "elektronika", ale dyskutuje się tu o pralkach, lodówkach i co
    najważniejsze o kodowaniu znaków w postach.
    Jako że brzoza w ogóle nie zawiera elektroniki, twój wątek zupełnie
    nie pokrywa się z ulubionymi tematami dyskusji.
    K.


  • 79. Data: 2011-09-29 00:42:58
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-29 00:17, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Pamiętasz, co
    > uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
    > adresem domowym i numerem komórki.


    I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP :)

    --
    venioo
    GG:198909


  • 80. Data: 2011-09-29 06:00:47
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>


    Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j5vvlv$h3u$1@inews.gazeta.pl...
    > Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):
    >
    >> > Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
    >> > działania.
    >>
    >> Nie jestem lotniarzem:).
    >> A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?
    >>
    >> Artur(m)
    >>
    > Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu.
    > Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do
    > połowy długości skrzydła.
    > Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną
    > identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach.
    > Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i
    > poruszają
    > się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do
    > góry
    > by powodować przechylanie samolotu na boki.
    > Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w
    > szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych
    > transportowych
    > oraz pasażerskich.

    O, dzięki.
    Teraz wiem. Czyli, najprawdopodobniej) klapy na nieodpadniętym skrzydle
    były w dół,
    a lotki poziomo.
    Jeszcze chwilę pociągnę ten NTG wątek. Ale klapy sa chyba wiele szarsze od
    lotek?

    Artur(m)

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: