  • 61. Data: 2011-09-28 16:05:34
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Won!

    Uciekaj stąd głuptasku....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 62. Data: 2011-09-28 16:06:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Spierdalaj!

    Romanie aleś się zaangażował emocjonalnie, a ja tylko o schematy elektryczne
    i wykresy zapytałem....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2011-09-28 16:14:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
    > dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
    > kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
    > którym mógłby bezpiecznie wylądować.

    Nie wim dlaczego Romanie tak się uniosłeś skoro wystąpienie dr-a Nowaczyka o
    tym włąśnie mówi.
    http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0&feature=p
    layer_detailpage#t=133s

    Nie wiem dlaczego podważasz obliczenia naukowca z NASA, skoro iteracje
    obliczeniowe w róznych konfiguracjach prowadzone nieraz po kilka dni
    prowadzą tylko do jednego wniosku opisanego w poniższym slajdzie
    prezentacji:

    http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4&feature=p
    layer_detailpage#t=747s

    Romanie nie pozwól aby rzadziły tobą emocje tudzież poglądy polityczne.
    Fizyka wytrzymałościowa jest tylko jedna .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2011-09-28 16:38:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze:

    > Otumaniony propagandą jesteś człowieku.....

    To, że nie spałem na fizyce w podstawówce to dla ciebie otumanienie
    propagandą?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 65. Data: 2011-09-28 16:41:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To, że nie spałem na fizyce w podstawówce to dla ciebie otumanienie
    > propagandą?

    Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2011-09-28 18:12:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....

    I trszkę wyższy od poziomu ministra Millera ....

    POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=-a55CvGdjTY#t=351s

    "[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
    wrak był cięty. Nic mi nie wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
    niszczyła dowody [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 67. Data: 2011-09-28 18:26:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    > Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....

    To ten, co Rogalskiemu opadający hel w mankietach podpowiedział? Bo to
    poważna, naukowa hipoteza była...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2011-09-28 18:30:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

> [...]

    > "[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
    > wrak był cięty. Nic mi nie wiadomo aby srona rosyjska systematycznie

    A to co ma wspólnego z elektroniką, do jasnej cholery!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2011-09-28 19:37:53
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 18:14, Endriu pisze:

> [...]
    > obliczeniowe w róznych konfiguracjach prowadzone nieraz po kilka dni
    > prowadzą tylko do jednego wniosku opisanego w poniższym slajdzie

    To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć
    skrzydeł przeciętych słupami telefonicznymi.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QHZY0-XUmMA

    Albo tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=p4rYj9UmmE4&feature=r
    elated

    > Romanie nie pozwól aby rzadziły tobą emocje tudzież poglądy polityczne.
    > Fizyka wytrzymałościowa jest tylko jedna .....

    Paczpan a inni tropiciele spisków, powołując się na prawa fizyki,
    twierdzą, że to niemożliwe aby aluminiowe skrzydło potrafiło przeciąć
    stalowe belki WTC skoro jest z łatwością cięte drewnianym słupem
    telefonicznym.
    http://www.youtube.com/watch?v=gehmLdYK_48&feature=r
    esults_video&playnext=1&list=PLA60B5BDDC8D7987F

    MD

  • 70. Data: 2011-09-28 20:22:24
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Nie jestem lotniarzem:).
    > A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?
    >
    > Artur(m)

    Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu.
    Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do
    połowy długości skrzydła.
    Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną
    identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach.
    Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i poruszają
    się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do góry
    by powodować przechylanie samolotu na boki.
    Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w
    szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych transportowych
    oraz pasażerskich.