eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?. › Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a?
    ?.
    Date: Wed, 28 Sep 2011 23:08:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j602c0$82n$1@news.onet.pl>
    References: <j5rt29$fqs$1@usenet.news.interia.pl> <j5slm9$4h6$1@news.onet.pl>
    <j5t4jv$e05$1@usenet.news.interia.pl> <j5t4qr$9k6$1@news.onet.pl>
    <j5t5rd$fuk$1@usenet.news.interia.pl> <j5ufp9$b8r$1@inews.gazeta.pl>
    <j5urs9$8p5$1@usenet.news.interia.pl> <j5v075$k5b$1@news.onet.pl>
    <6...@p...pl>
    <j5vh58$ahp$1@usenet.news.interia.pl> <j5vt2j$llg$1@news.onet.pl>
    <j60193$4i1$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-40-119.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1317244096 8279 77.253.40.119 (28 Sep 2011 21:08:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 21:08:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    In-Reply-To: <j60193$4i1$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:618295
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-28 22:49, Endriu pisze:
    >> To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł
    >> przeciętych słupami telefonicznymi.
    >> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QHZY0-XUmMA
    >
    > To już było na pl. rec.lotnictwo. Zauważ że w1:23 minucie filmu widać
    > wyraźnie i czarno na białym , że na pomimo zderzenia (z dużą mniejszą
    > prędkościa niż 300 km/h) skrzydło jest cały czas w całości....

    Ale to w przypadku skrzydła w okolicy silnika, gdzie jest zapewne dość
    silna konstrukcja. Ale wcześniej o 1:09 w skrzydło wbija się skrajny
    słup i o 1:11 odcina około czterometrową końcówkę, tuż przed wbiciem
    się bliższego słupa w okolicę silnika. A w Tutce też została odcięta
    końcówka skrzydła.

    > Tym filmem się tyko kompromitujesz, tak samo jak kompromitowali się nim na
    > pl.rec.lotnictwo uprzedzeni względem Macierewicza antykaczystowscy obalacze
    > teorii spiskowych ......

    Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej
    końcówki skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z
    boku o 1:09-1:11.

    --
    Pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: