-
81. Data: 2011-09-29 06:30:48
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:02:43 +0200,
Endriu <n...@i...pl> screamed:
>> I to Cie upowa?nia do trolowania?
>
> O czym ty kurna gadasz ....
>
O tym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
I popraw sobie w końcu czytnik, psujesz polskie znaki. Linka podałem
w poprzedniej wiadomości.
--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
[ 08:29:58 user up 12940 days, 20:24, 1 user, load average: 0.18, 0.89, 0.84 ]
Confucious say: man and mouse the same, both end up in pussy.
-
82. Data: 2011-09-29 06:33:38
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:06:32 +0200,
Endriu <n...@i...pl> screamed:
>> Spierdalaj!
>
> Romanie ale? sie zaanga?owa? emocjonalnie, a ja tylko o schematy elektryczne
> i wykresy zapyta?em....
>
Złe miejsce wybrałeś, już ci to pisano wieolkrotnie.
Interesujące cię zagadnienia z ochotą wyjaśnią ci tu
http://www.tupolev.ru/
--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 08:32:54 user up 12940 days, 20:27, 1 user, load average: 0.18, 0.89, 0.84 ]
Minds are like Parachutes. They work best when open.
-
83. Data: 2011-09-29 07:36:16
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
> lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.
Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
kimkolwiek ukrwyać....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
84. Data: 2011-09-29 07:53:53
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>
Endriu wrote:
>
> > Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
> > lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.
>
> Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
> To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
> kimkolwiek ukrwyać....
Dawaj trolu dawaj, zweryfikujemy a potem zrobimy z nimi uzytek, tak
zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny na grupie
do tego nie przeznaczonej. Z reszta jak na trola przystalo, pewnie
podasz bzdury, prosciej bedzie chyba samemu ustalic.
M.
-
85. Data: 2011-09-29 08:26:46
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny
:).
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
86. Data: 2011-09-29 08:29:24
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
>> zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny
>
> :).
Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest dobry
pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje, które
troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
87. Data: 2011-09-29 08:31:02
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest
> dobry
> pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje,
> które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.
Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
88. Data: 2011-09-29 08:37:38
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
>> Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest
>> dobry
>> pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje,
>> które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.
>
> Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....
To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
podkurwił....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
89. Data: 2011-09-29 09:21:14
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: AlexY <a...@i...pl>
Miałem się nie udzielać ale te debilizmy są nie do zniesienia
Użytkownik Endriu napisał:
>> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
>> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
>> 1:09-1:11.
>
> Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
A co tam się ograniczać, nawet jak całe skrzydło odpadnie da się latać
http://www.youtube.com/watch?v=b9mu3zVNiWM
tylko że ta sztuczka nie wyjdzie starym tupolewem podchodzącym do
lądowania na 6-ciu metrach blisko prędkości przeciągnięcia.
> już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
Każda część skrzydła jest newralgiczna, zwłaszcza w tej fazie lotu która
nazywa się lądowanie.
> zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku
Nikt poza Tobą nie pisze że samolot utracił połowę skrzydła.
> zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.
Zapis urywa się w momencie przyglebienia, rejestratory zostały wówczas
wyrwane z przyspieszeniem bodajże 200G a jeden nawet o coś się rozpruł
> Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
Jakich naukowców? Polskich? Masz na myśli tych z filmu w pierwszym
poście? Toż to pracownicy hamerykańskich uczelni.
Co do samej symulacji mam zastrzeżenia do 3-ch spraw:
1. Model brzozy przyjęto jako okrągły a ona taka nie jest, istotna
sprawa, kształt klinowy mógłby znacznie wzmocnić drzewo.
2. nie uwzględniono wieku konstrukcji skrzydła i idącego za tym
zmęczenia materiału (osłabienie konstrukcji, podczas remontu skrzydła
nie są wymieniane)
3. Nie uwzględniono mechaniki skrzydła, skrzydło było w konfiguracji do
lądowania a na symulacji do zwykłego lotu poziomego.
> kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...
Fakt wytknęli kilka (dość rażących IMHO) niedoróbek nie mających wpływu
na całokształt opracowania.
Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do
swoich racji więc przestań śmiecić.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
-
90. Data: 2011-09-29 09:26:11
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello venioo,
Thursday, September 29, 2011, 2:42:58 AM, you wrote:
>> Pamiętasz, co uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane,
>> łącznie z adresem domowym i numerem komórki.
> I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP :)
Nieee... Z dziadkiem to był Michał J. - robił sobie jaja na gościnnych
występach u dziadka.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)