eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?. › Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a?
    ?.
    Date: Wed, 28 Sep 2011 23:48:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <j604nc$ern$1@news.onet.pl>
    References: <j5rt29$fqs$1@usenet.news.interia.pl> <j5slm9$4h6$1@news.onet.pl>
    <j5t4jv$e05$1@usenet.news.interia.pl> <j5t4qr$9k6$1@news.onet.pl>
    <j5t5rd$fuk$1@usenet.news.interia.pl> <j5ufp9$b8r$1@inews.gazeta.pl>
    <j5urs9$8p5$1@usenet.news.interia.pl> <j5v075$k5b$1@news.onet.pl>
    <6...@p...pl>
    <j5vh58$ahp$1@usenet.news.interia.pl> <j5vt2j$llg$1@news.onet.pl>
    <j60193$4i1$1@usenet.news.interia.pl> <j602c0$82n$1@news.onet.pl>
    <j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-40-119.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1317246508 15223 77.253.40.119 (28 Sep 2011 21:48:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 21:48:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    In-Reply-To: <j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:618301
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-28 23:15, Endriu pisze:
    >> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
    >> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
    >> 1:09-1:11.
    >
    > Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
    > już nie.

    A skąd ty wiesz, że po utracie 4 metrów samolot może lecieć? A co z
    różnicą sił nośnych lewego i prawego skrzydła?

    Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
    > zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce

    A może 1/3 a nie połowy? A newralgiczna części to jest mocowanie silnika
    :) W obu przypadkach samolot nie stracił silnika. A w DC7 słup wyraźnie
    wbił się do połowy skrzydła i nie wiadomo czy za parę sekund i tak ono
    by nie odpadło.

    (oraz zaniku
    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

    Przeanalizuj sobie czasy: sygnału markera z bliższej NDB, zderzenia z
    brzozą (i krzyku "kurwa"), i końca zapisu. Podstaw prędkość i wyjdzie
    ci, że w momencie końca zapisu samolot znajdował się już na początku
    obszaru w którym znalazły się jego szczątki. Ja to przerabiałem na pręgu
    bo chciałem uczciwie "naukowo" podejść to hipotez stawianych przez
    zwolenników teorii spisku. A jeśli jakiś instrument w tym momencie
    pokazywał kilkanaście metrów wysokości to zastanów się co to za rodzaj
    wysokościomierza i jaka jest jego dokładność.

    > Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
    > kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...

    Powtarzaj sobie to jak mantrę to będziesz trwał silny w swojej wierze.



    --
    Pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: