eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?. › Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
  • Data: 2011-09-28 16:14:25
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
    > dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
    > kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
    > którym mógłby bezpiecznie wylądować.

    Nie wim dlaczego Romanie tak się uniosłeś skoro wystąpienie dr-a Nowaczyka o
    tym włąśnie mówi.
    http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0&feature=p
    layer_detailpage#t=133s

    Nie wiem dlaczego podważasz obliczenia naukowca z NASA, skoro iteracje
    obliczeniowe w róznych konfiguracjach prowadzone nieraz po kilka dni
    prowadzą tylko do jednego wniosku opisanego w poniższym slajdzie
    prezentacji:

    http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4&feature=p
    layer_detailpage#t=747s

    Romanie nie pozwól aby rzadziły tobą emocje tudzież poglądy polityczne.
    Fizyka wytrzymałościowa jest tylko jedna .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/