eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
  • Data: 2011-09-28 21:48:26
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 23:15, Endriu pisze:

    > Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy
    > już nie.

    A skąd ty wiesz, że po utracie 4 metrów samolot może lecieć? A co z
    różnicą sił nośnych lewego i prawego skrzydła?

    Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała
    > zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce

    A może 1/3 a nie połowy? A newralgiczna części to jest mocowanie silnika
    :) W obu przypadkach samolot nie stracił silnika. A w DC7 słup wyraźnie
    wbił się do połowy skrzydła i nie wiadomo czy za parę sekund i tak ono
    by nie odpadło.

    (oraz zaniku
    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

    Przeanalizuj sobie czasy: sygnału markera z bliższej NDB, zderzenia z
    brzozą (i krzyku "kurwa"), i końca zapisu. Podstaw prędkość i wyjdzie
    ci, że w momencie końca zapisu samolot znajdował się już na początku
    obszaru w którym znalazły się jego szczątki. Ja to przerabiałem na pręgu
    bo chciałem uczciwie "naukowo" podejść to hipotez stawianych przez
    zwolenników teorii spisku. A jeśli jakiś instrument w tym momencie
    pokazywał kilkanaście metrów wysokości to zastanów się co to za rodzaj
    wysokościomierza i jaka jest jego dokładność.

    > Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców
    > kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...

    Powtarzaj sobie to jak mantrę to będziesz trwał silny w swojej wierze.

    MD