    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    <m...@i...localdomain>
    <1mdgzoj19stu9$.y65mx48h9ao1$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <vcavvpmagd50.zab728lo6jk3$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gnsx66iv0lr5$.7qpserb7ezfw$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <35t0fv60jv82$.xl61xh4pcfef.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    Date: 14 Jul 2013 01:36:10 GMT

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Pół godziny :-)
    >
    > Pamiętam że kiedyś rozmawialiśmy, tak zupełnie teoretycznie, po jakim
    > czasie przekręcają się liczniki w centrali. Albo inaczej, ile razy
    > w ciągu miesiąca to następuje. Czy czarne liczniki miały 4 cyfry,
    > a szare - 5? Sam nigdy nie pracowałem w centrali, bywałem w takich
    > miejscach tylko "gościnnie".

    Pieć cyfr, to by oznaczało kilka tysięcy (nowych) złotych. Niby nie
    aż tak źle -- ledwie kilka miesięcy pracy, groźba zlicytowania domu
    raczej mała. Cykanie licznika czasem było słychać w czasie rozmowy.
    Pamiętam, że były takie (międzynarodowe raczej), co cykało częściej
    niż raz na sekundę. A z automatu w ogóle nie dało się zadzwonić --
    nie potrafił tak szybko łykać monet.

    > Natomiast znałem człowieka, który "surfowanie" zaczynał rano,
    > a kończył w nocy. I tak codziennie. Miał jakieś problemy towarzystkie
    > czy coś. Przypadek medyczny, tak w ogóle (inna sprawa, że teraz
    > zauważyłem, że znałem takich osób przynajmniej trzy, a lekkie
    > odchylenia mieliśmy chyba wszyscy).

    Przecież dzisiaj to jest normą -- połączenie jest cały czas, człowiek
    robi swoje, czasem zerknie na jakąś stronę, czasem przeczyta, innym
    razem napisze. Ale nikt nie powie, że "surfuje od rana do nocy". To
    drogi dostęp komutowany wypaczał ludzi -- płacili za każdą chwilę,
    więc zachowywali się tak, jakby chcieli sie jak najwięcej nachapać
    pakietów.

    --
    Jarek