  • Data: 2013-07-14 03:17:25
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Tak jak pisałem, nie interesowałem się nigdy VM, ale pamiętam że iksowy
    > tn3270 miał te klawisze "wirtualnie".

    Tu chodziło o DOS-a i dostęp TERMINALOWY przez modem. Iksowy, to on się
    nazywa x3270 -- i jego chwaliłem, a nawet dziś raz użyłem. Tak, on ma
    ekranową klawiaturę (pod DOS-em trudną do sobie wyobrażenia).

    > Coś tam było takiego.

    I jeszcze "a" ze świńskim ogonkiem (jako klawisz do kasowania napisanego,
    coś jak <backspace> albo <del> -- ten ogonek miał wyobrażac przekreślenie
    litery).

    --
    Jarek