  • Data: 2013-07-14 13:25:45
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    [Karty Ethernet]

    > Kupowałem za własne pieniądze, więc widzę to z innej perspektywy.
    > Kilkaset złotych to było, zaraz po denominacji. No nie wiem, czy
    > to takie przystepne ceny.

    Pamiętam że kupowaliśmy (nie za moje osobiste pieniądze, ale zależało mi
    na sensownym ich wydaniu) karty Ethernet, klony NE-2000, po ok. 2 mln zł.
    Może inflacja, bo to musiało być kilka lat przed denominacją. Przyznaję
    że to było wtedy drogie. Komputer 386 DX 33 MHz 64 KB cache (najszybszy
    z dostępnych, zanim pojawiły się 486 w nieastronomicznej cenie) z 4 MB
    RAM kosztował wtedy kilkanaście milionów (z kartą HGC i monitorem mono).
    --
    Krzysztof Hałasa