  • Data: 2019-04-09 00:02:42
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-08 o 22:08, s...@g...com pisze:

    > Bo popularne usterki ktore maja szanse sie pojawic masowo sa proste do sprawdzenia.
    Dlatego ci zasugerowalem rozebranie i pomierzenie.
    > A jak cos pada tylko w jednym aucie to moze nie jest to globalna usterka. I takie
    pomierzenie tez ci pomoze w uniknieciu kolejnych napraw.

    Napisałem gdzieś tam na początku, że 30zł raz na rok za antenę nie jest
    dla mnie problemem. Zamiast bawić się w rozklejanie obudowy, łatwiej
    jest mi wywalić do kibla zepsutą antenę.

    W zapytaniu nie prosiłem o porady jak to naprawić.

    A tak poza wszystkim, bez rozwalenia obudowy nie udałoby się dostać do
    anteny. Nawet po naprawie nie wiem co miałbym z nią robić. Obudowa ze
    sklepu elektronicznego byłaby droższa (wraz z dojazdem po nią) niż sama
    antena.

    > Bo kabel uciales?

    Nie rób se jaj po raz kolejny. To już są kpiny ewidentne. Co ma ucięty
    kabel do rzeczy skoro pomiaru dokonuję wewnątrz urządzenia?

    > I nie dostales odpowiedzi. Znaczy sie ze albo nie padliwe albo nikt na grupie nie
    mial z nimi styku. Juz lepiej bylo pytac na forum danego modelu...

    Brak odpowiedzi byłby też odpowiedzią. O model nie byłoby sensu pytać
    gdyż wątpię by któryś z grupowiczów używał akurat tego. Spytałem więc o
    typ rozwiązania technicznego Fakra. Nie ważne czy dachowa, czy inna. Mi
    padły obie.

    > No tu ci nikt nie powiedzial. Na forum modelu nie poszedles. Tylko diler ci
    zostaje. A jak nie to sie nie dowiesz.

    Słuchaj, ja nie mam pojęcia czy takie anteny są popularne w autach czy
    nie. Wysłałem pytanie w eter i czekałem na odpowiedź. Jeśli brzmi ona
    "nie wiemy co to takiego" to ok! Nie ma sprawy! Nie zbieram statystyk
    dla Światowej Organizacji Monitorowani Jakości Anten Fakra. Naprawdę nie
    interesują mnie oficjalne raporty. Zadałem proste pytanie do zwykłych
    zjadaczy chleba - potencjalnych użytkowników lub serwisantów elektroniki
    samochodowej.

    Mam tysiąc ciekawszych pomysłów na spędzanie wolnego czasu niż
    rozbieranie jakiegoś taniego bubla. Jak wiesz, lubię tworzyć,
    majsterkować ale wyłącznie twórczo. Babranie się w takim szajsie
    naprawdę mnie rajcuje. Rozebrałem tą antenę wyłącznie dla Ciebie i
    jeszcze jednego kolegi, bo mnie prosiliście. Robienie mi zarzutu z tego,
    że nie przykładam się do czynności, która jest dla mnie obciążająca jest
    co najmniej nie fair. A już jakieś trollowate epitety pod moim adresem -
    w szczególności.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek