  • Data: 2019-04-09 18:57:37
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Marek S napisał:

    > Mam tysiąc ciekawszych pomysłów na spędzanie wolnego czasu niż
    > rozbieranie jakiegoś taniego bubla. Jak wiesz, lubię tworzyć,
    > majsterkować ale wyłącznie twórczo. Babranie się w takim szajsie
    > naprawdę mnie rajcuje.

    To po co trujesz dupę? Fakra to złącze a nie producent.
    Być może dałoby się zrobić tak żeby wymieniać nie trza było, ale
    jak sam nie chcesz to komu ma zależeć?

    Trza znać napięcie jakie jest podawane z nawigacji, mało prawdopodobne
    jest 12V ale ja tego nie wiem. Ty masz nawigację i mogłeś sprawdzić.
    Antena pracuje na 5V. 5V antena zasilana 12V popracuje "trochę".
    Kabelek jak juz widzieliśmy ma kilka żył, więc eliminujemy kabelek. Pozostaje
    kontakt Fakra-kabel i wzmacniacze.

    Nu ale jak sam nie chcesz drążyć tematu to po chj mamy tracić czas na pierdoły?
    Kup nowe i dupy nie truj.

    Jesteś zbyt mało dociekliwy. Niektórzy ludkowie np. usuwają
    filtr pasmowy między pierwszym a drugim stopniem w antenie.
    Po co ? Nie wiem, nie wgryzałem się w temat, ale wspólnie można by nad tematem
    popracować, w każdym bądź razie nie dla ludka z twoim podejściem.

    Si ju tumoroł.