  • Data: 2019-04-16 00:48:07
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-15 o 10:55, Janusz pisze:

    > Skoro wymieniłeś po raz kolejny antenę i NIE zależy ci na szukaniu
    > przyczyny dlaczego, to po co nadal drążysz temat?

    Ale to Wy temat drążycie! Nie ja. Ja chciałem usłyszeć jedynie czy macie
    podobne doświadczenia. Z Waszej strony słyszę jedynie jęki o to abym
    koniecznie ją rozebrał, pomierzył, naprawił jeśli się da itd. Dobra,
    jeśli chcecie się bawić w dociekanie przyczyn, to ok, ale nie angażujcie
    mnie w to jeśli nie mam ochoty. Czy to przerasta Wasz poziom percepcji?
    Serio?

    > Nikt Ci nie odpowiedział jak oczekujesz bo widocznie tylko Ty masz
    > takie problemy.

    No to wyraźcie to w postaci prostego zdania: u nas anteny fakra do aut
    nie padają tak często. Czy to takie skomplikowane? Nie do ogarnięcia?

    A po drugie: nie tylko ja mam takie problemy, ale zgodnie z tym, co
    napisałem i koledzy w swoich autach.

    > Podpowiedzieliśmy Ci żeby pomierzyć anteny, jak zasilane są bo możesz
    > kupić innej
    > firmy z takim samym zasilaniem ale Ty nie widzisz w tym sensu, więc My
    > tym bardziej nie widzimy żeby Ci pomagać.

    Chwila, ale ja nie oczekiwałem __ŻADNEJ__ pomocy. Poprosiłem jedynie o
    opinię statystyczną odnośnie padliwości tego typu anten.

    Nie wierzę aby świat elektroniczny nie był w stanie rozumieć języka
    polskiego i na siłę próbował mnie uszczęśliwiać koniecznością
    naprawienia tejże anteny. Jeśli ktoś z Was chce się babrać w jej
    naprawianie, to chętnie mu ją wyślę. Nawet opłacę koszt przesyłki -
    niewiele niższy niż koszt anteny.

    Co jest z Wami? Np. Mateusz zaproponował mi zapytanie się kowala albo
    sprzedawczynię mięsa o statystyki, bo w domyśle elektronik nie poniży
    się do prostej informacji.

    Ja potrafię z ludźmi rozmawiać. Jeśli pytają - odpowiadam zamiast
    filozofować. Nie ogarniam w czym rzecz.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek