  • Data: 2019-04-08 22:08:48
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 14:37:36 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Tak, bo nie wiem jak głęboko chcesz się zagłębiać w to urządzenie.
    > Szczególnie, że celu nie ogarniam.

    Bo popularne usterki ktore maja szanse sie pojawic masowo sa proste do sprawdzenia.
    Dlatego ci zasugerowalem rozebranie i pomierzenie.
    A jak cos pada tylko w jednym aucie to moze nie jest to globalna usterka. I takie
    pomierzenie tez ci pomoze w uniknieciu kolejnych napraw.

    > To już też uczyniłem i wrzuciłem tu zdjęcie.

    > Napisałem również, że przejścia nie ma.

    Bo kabel uciales?

    > Zabrakło znaków zapytania. Dodałem je w nawiasach. Ok, załóżmy, że
    > znajdziemy przyczynę. Poleciało na tej płytce "coś". Może nawet udałoby
    > się ją naprawić. Tylko po ch... ?
    >
    > Pytam się, czy to normalne, że one są padliwe? Oczekuję prostej
    > odpowiedzi TAK/NIE. Przeczytaj temat wątku 15x zanim zaczniesz znowu
    > jakieś pokręcone farmazony wypisywać na mój temat.

    I nie dostales odpowiedzi. Znaczy sie ze albo nie padliwe albo nikt na grupie nie
    mial z nimi styku. Juz lepiej bylo pytac na forum danego modelu...

    > Już zaczynasz lepiej gadać. Pieprznąłem ją w kąt a potem dla m.in.
    > Ciebie grzebałem w śmietniku by ją stamtąd wydobyć. Po czym po paru
    > wdechach doszedłeś do wniosku, że zleciłeś mi bezsensowną czynność.
    > Cool! Ale ok, każdy może mieć słabszy dzień.

    > Sądzisz, ze dystrybutor odpowie mi na takie pytania? :-D Może jeszcze
    > doda: to szajs, ale ja ci go sprzedam tanio :-D

    No tu ci nikt nie powiedzial. Na forum modelu nie poszedles. Tylko diler ci zostaje.
    A jak nie to sie nie dowiesz.
    Choc bys mogl gdybys sprobowal "babrania" sie...