    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy nie tęsknicie do "złotego weku" programowania?
    Date: Thu, 06 Mar 2014 17:05:47 +0100

    W dniu 2014-03-06 16:50, Piotrek pisze:
    > Do tytułu wątku wkradła się literówka. Oczywiście
    > chodziło mi o "złoty wiek", a nie "złoty wek" :)

    Czyli to nie była metafora zamkniętego dla pojedynczych
    bakterii rynku?
    ;-)

    Dużę przykłądy już były. Przykład sprzed 2 tygodni,
    gierka 'banished'. Jeden gość siedział nad tym rok czy dwa,
    wypuścił i sprzedaje. Na stemach i gogach, o produkcie głośno
    i nieco sobie zarobi.

    Nie będą to miliardy za sam pomysł, bo to, jak już Maciej
    zauważył, tak nie działa, a i gierka drugim minecraftem
    (o, kolejny przykład, starszy, ale znacznie młodszy niż
    facebooki )też nie będzie, ale po wykonaniu kawałka
    solidnej roboty raczej będzie mógł swobodnie sobie
    tworzyć kolejne kilka lat.

    BTW, znajomy w pewnym momencie całkiem poważnie mowił
    o zastosowaniu dronów do roznoszenia paczek, rok
    czy dwa przed tym, jak amazon wykorzystał to jako
    reklamę (bo chyba na tym się skończyło).

    pzdr
    bartekltg